Gå til innhold

engangsstønad


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen her som har søkt og fått svar? Sånn ca hvor lang tid tok det fra du søkte til du fikk svar og derfra til du fikk pengene? 



Anonymous poster hash: f2068...2fd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Noen her som har søkt og fått svar? Sånn ca hvor lang tid tok det fra du søkte til du fikk svar og derfra til du fikk pengene? 

 

Anonymous poster hash: f2068...2fd

 

Heisann :) Man kan søke om stønaden fra uke 27, så jeg skal gjøre det nå bare jeg har fått lege erklæring. Og fikk beskjed om at det da var 10 uker behandlingstid. Har fått det med mine to forrige også, men da mener jeg det tok litt kortere tid. Så vi får se. Er muligens litt forskjell fra de forskjellige nav kontorene også. Men 10 uker var hvertfall det som sto :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er riktignok 4 år siden sist jeg søkte. Men da tok det to uker fra jeg søkte og til pengene var på konto. Så temmelig raskt den gangen hvertfall. Ble antydet en god del lenger behandlingstid.



Anonymous poster hash: e8ec3...528
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det at engangsstønaden er på et større beløp etter hvor man bor?

Nei, det er en fast engangssum for alle.

Mulig det var mer den gang det var finnmarkstillegg, men det falt i såfall bort for et par år siden.

 

Anonymous poster hash: e8ec3...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Noen som vet hva summen er? Synes å huske den var på 33-34.000 for 9 år siden. Men har forstått det sånn at den har gått opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Noen som vet hva summen er? Synes å huske den var på 33-34.000 for 9 år siden. Men har forstått det sånn at den har gått opp.

Den har gått opp en del siden da ja. Husker ikke akkurat nå, men du finner den på nav sine sider

 

Anonymous poster hash: e8ec3...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...