Gå til innhold

OUL


Lottis81

Anbefalte innlegg

Da er jeg sikkert først ute, på fredag skal vi få sjekke at alt er fortsatt bra med den lille i magen. Gleder meg veldig og tror det vil gjøre at jeg tør å tro på at det skal gå bra hele veien.

 

Vi tenker faktisk å ikke vite hva det blir denne gangen :)

 

Når er det deres tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal om 2 uker. Og gleder oss veldig til det :) Vi har tenkt mye frem og tilbake på om vi vill vite hva det blir og har nok endt med at vi vil vite. Alt for nysgjerrig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennande!

Vi skal 11.8. Håpar og å få skuldrane skikkeleg ned då.

 

Vi vil Vita kva det er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du allerede vært happymee?? Så utrolig deilig.....:)

Fikk dere vite kjønn?

 

Skjønner at dere vil vite, spørs om vi klarer å holde oss når vi er der på fredag;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal 21/8, så fortsatt en stund igjen :) Gleder oss stort til å se hvordan lille har det i magen! Også ønsker vi å vite kjønn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukke til i morgon Lottis!

 

Vi fekk hint på tidleg ul veke 14 om at det kunne vera gutt, og trur det no. Men er spent likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:-)

Gleder oss veldig, har ikke begynt å kjenne noe liv enda. Kjenner du noe Grøne?

 

Så de kunne se det allerede fra uke 14? Spennende om det stemmer da:-)

Har du gutt eller jente fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt bra med lille, ble flyttet fram til 25.des;)

Klarte å holde oss til å ikke vite kjønn.

 

Lykke<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ul på torsdag (30.07) men det er privat, vil vite hvilket kjønn det er! :P og at alt står bra til :) den ordinære er ikke før 25 august! Såå lenge å vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lottis- eg kjende bobling i veke 11, men etterpå har det vore stille. Jordmoro på ul sa at morkakeprøve låg på fremveggen og at det då ofte tok lenger tid å kjenne. Kjenner av og til noko som kan vera, men kan og vera puls...ventar spent, og får vel i grunn vera glad så lenge ein får ro til å sova

 

Vi har ein jente på to frå før, hadde morkaka framme då og.

 

Så godt å høyra at alt var bra! Kanskje ikkje så moro med desemberbarn, men eg er det sjølv, 29. Og har alltid syns det var stas. Trur dei fleste er ekstra merksame på å gjera dagen spesiell og skilja jul og bursdag! Gøy med juletregang i bursdagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de sparkene kommer vel tidlig nok og tar nattesøvnen fra oss;-)

Morkaken ligger bak fikk jeg vite, så sparkene kommer nok veldig snart.

 

Ja, bare det ikke blir julaften så skal jeg være fornøyd. Det blir altfor mange å dele dagen med;-) blir spennende uansett.

 

Når du har en jente fra før av hadde jo det vært kjekt med en gutt. Blir spennende om det var rett så tidlig:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er egentlig enig med deg Lottis id bare ikkje julaften, men håper aller helst å holde meg i januar. Og bra alt så bra ut på Oul.

 

Her har eg kjent lille nurket i snart to uker og det blir bare tydeligere men er forløbig bare kiling på innsiden. Koser meg med det ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på mandag 27 juli, den er privat for klarer ikke vente lenger. Sykehus ultralyden skal jeg på 27 august. Gleder meg masse til å se at alt står bra til. Håper jeg får vite hva det er. Er det vanlig å finne ut det i uke 15?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å kjenne litt bevegelser Miepusen, gleder meg til det:-) nyt det!

 

Spennende Berit-Karianne.... Da må du oppdatere hvordan det gikk:-) har du noe følelse hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kan være en gutt. Oldefaren til samboeren fikk 7 sønner og ei datter. Bestefaren til samboeren fikk et barn,en gutt.Svigerfar fikk et barn, gubben min. Så vi får nå se. Gleder meg til å finne ut,men det viktigste er jo at den er frisk. skal bli godt å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ikke før i slutten av august :(  men gleder meg masse !
er 15 uker i dag, kjenner så smått noen bevegelser inni magen når jeg legger meg ned på kvelden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var helt fantastisk på ultralyd i dag. Babyen ville ikke fortelle oss hva det var. Men den var frisk og fin og hadde flott hjerterytme. Fått ny termin. 20 januar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, Berit-Karianne :-) kjekt å få se den lille. Synd dere ikke fikk vite kjønn da, men har en ny sjans om ikke så lenge heldigvis da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager til ultralyd og vi gleder oss sånn! VI skal ikke vite kjønn så jeg gleder meg bare til å forhåpentligvis få vite at alt er i orden. Jeg har begynt å kjenne litt spark og det kjennes ivertfall ut som der er to bein, så det er jo en god begynnelse, hehe.  :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oul gikk fint i dag og alt sto bar til med lille nurket. Ser ut som det blir en gutt på oss. Fikk flyttet terminen til 5 januar fra 9 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk det bra på ultralyden Ung_frue? Er så spent selv på ul? Klarte dere å holde dere til å ikke vite kjønn?

Gratulerer så mye miepusen med en liten gutt. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk det bra på ultralyden Ung_frue? Er så spent selv på ul? Klarte dere å holde dere til å ikke vite kjønn?

Gratulerer så mye miepusen med en liten gutt.

Alt var fint på ultralyden. Kjempe artig å se han/hun bevege seg og vi greide faktisk å holde oss fra å vite kjønn også, hehe. 

 

Gled deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...