Gå til innhold

Emmaljunga edge duo


PelleParafin

Anbefalte innlegg

Vi har bestemt oss for denne vogna til den kommende januarbabyen vår, og kommer til å gå for det klassiske understellet med fire faste lufthjul. Når vi sksl bestille så får vi tilbud om å kjøpe med en ekstrapakke med stelleveske, regntrekk og en slags thermopose til sportsdelen til nesten 3000 kr.

 

Er det verdt å kjøpe med denne ekstrapakken? Og hvilken erfaring har dere med denne vogna? Dette blir vårt første barn, så vi er helt lost i vognjungelen 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Vi har bestemt oss for denne vogna til den kommende januarbabyen vår, og kommer til å gå for det klassiske understellet med fire faste lufthjul. Når vi sksl bestille så får vi tilbud om å kjøpe med en ekstrapakke med stelleveske, regntrekk og en slags thermopose til sportsdelen til nesten 3000 kr.

Er det verdt å kjøpe med denne ekstrapakken? Og hvilken erfaring har dere med denne vogna? Dette blir vårt første barn, så vi er helt lost i vognjungelen

Om det er verdt blir jo litt vanskelig å si, kommer jo ann på hvor mye man ønsker seg det :) For man MÅ ikke ha det, du kan jo fint kjøpe en hvilken som helst annen veske/pose etc. Og regntrekket til Emmaljunga er ikke mye å skryte av, så hadde gått for et annet, tinkafu sitt f,eks er genialt.

 

Jeg hadde kjøpt stellevesken som hører til vognen, fordi jeg liker at ting matcher, men det er jo en smakssak ;)

 

Edge duo er en god vogn, men jeg er ikke særlig fan av å ha 4 faste hjul. Det synes jeg er tungt og bælete å trille. Liker bedre det understellet med lufthjul og to svingbare hjul foran, men igjen -det er en smakssak. Men dra ihvertfall i butikk å prøv alle understellene godt før dere bestemmer dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Vi har bestemt oss for denne vogna til den kommende januarbabyen vår, og kommer til å gå for det klassiske understellet med fire faste lufthjul. Når vi sksl bestille så får vi tilbud om å kjøpe med en ekstrapakke med stelleveske, regntrekk og en slags thermopose til sportsdelen til nesten 3000 kr.

 

Er det verdt å kjøpe med denne ekstrapakken? Og hvilken erfaring har dere med denne vogna? Dette blir vårt første barn, så vi er helt lost i vognjungelen

Veldig god vogn, men ville også valgt svingbare hjul! Vår første vogn hadde også 4 faste hjul, men siden den gang har jeg hatt mange vogner og kommer aldri mer til å kjøpe en vogn med 4 faste hjul..

De svingbare hjulene på duo s understellet er såpass store at det ikke er noe problem på snø etc. 

 

Regntrekket er jo inkludert i prisen. Jeg liker stelleveska godt, så den ville jeg hatt. Liker at det passer sammen. Et lite tips, hvis du kjøper vogn på kattis babyshop i Sverige får du med stelleveske på kjøpet ;)

Thermoposen til Emmaljunga har jeg ingen erfaring med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte i Sverige og fikk med regntrekk og stelleveske inkludert i prisen på Katti's babyshop i Strømstad. Betalte 7800 svenske tror jeg for vognen med klassisk understell (valgte cryptonite istedet for chrome). Kjempefornøyd og fantastisk service :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...