Gå til innhold

Til dere som prøver for første gang


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei hei jenter jeg ser det er flere som meg som virkelig prøver og bli gravid. Jeg var der en gang jeg også. Nå er jeg i uke 28. Som vi alle sikkert skjønner er; Det er visst ikke bare bare og bli gravid når man ønsker det. Det er rett og slett slitsomt, man blir skuffet og lei seg. Jeg brukte flere mnd å ble stadig skuffet når mensen kom. Siste mnd brydde jeg meg ikke når jeg hadde eggløsning jeg hadde sex vær 2-3 dag i en hel mnd, i misjonær stilling. Når typen fikk utløsning kasta vi beina opp mot veggen og lå der i 15-20 min vær gang, men om det hjalp vet jeg ikke, men den mnd ble jeg gravid. Kanskje noen vil prøve det som et lite hjelp 😊 vi fikk det råde av lege. Jeg ønsker dere alle lykke til dere har noe godt og se fram til ❤️ Gi ikke opp! Hilsen jente på 22 år første gangs gravid

 

 

 

Anonymous poster hash: eba26...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Å kaste beina opp mot veggen eller ligge med rumpa på en pute er vel ikke noe nytt, og noe jeg regner med de aller fleste vet om - og Gjør 😅😅

 

Anonymous poster hash: 72829...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min variant var å sovne med godsakene inni meg (med en bokser mellom bena for at det ikke skulle renne ut) :)



Anonymous poster hash: 4e5fa...13a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kaste beina opp mot veggen eller ligge med rumpa på en pute er vel ikke noe nytt, og noe jeg regner med de aller fleste vet om - og Gjør 😅😅

 

Anonymous poster hash: 72829...5dc

Er ikke alle som vet det skjønner du selvom du visste det så er vi tusenvis av jenter😉

 

Anonymous poster hash: eba26...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Min variant var å sovne med godsakene inni meg (med en bokser mellom bena for at det ikke skulle renne ut) :)

 

Anonymous poster hash: 4e5fa...13a

Jeg har hørt om et produkt som skal holde på sæden inni jenta, men vet ikke hvor man for tak i det :-)

 

Anonymous poster hash: eba26...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

 

Min variant var å sovne med godsakene inni meg (med en bokser mellom bena for at det ikke skulle renne ut) :)

 

Anonymous poster hash: 4e5fa...13a

Jeg har hørt om et produkt som skal holde på sæden inni jenta, men vet ikke hvor man for tak i det :-)

 

Anonymous poster hash: eba26...1a5

 

 

Jeg har sett flere som bruker slike "mensen-kopper"(husker ikke hva de heter) for å forhindre at sæden renner ut :P

 

Anonymous poster hash: 02618...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...