Gå til innhold

Er det bare jeg som har problemer med sidene her i dag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Alt under den aloe vera reklamen bare forsvinner, siden blir helt hvit.Jeg refresher, må gjøre det flere ganger. Har refreshet mange ganger bare for å kunne få skrevet dette innlegget her. Det er kun på deres sider jeg har problemer med dette.



Anonymous poster hash: 3f167...803
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme problem her, men her hjelper det ikke å trykke refresh heller.. Alle debattsidene kommer opp blankt, må inn på 3 siden på hver av de, før det kommer opp noe som helst.

 

 

Merksnodig nok fungerer denne Ris og ros siden som normalt, men det er den eneste også ser det ut til...

Endret av <3Barn&Engler<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.

 

Fungerer greit på mobil, men på pc kommer det blanke/hvite felt

 

Anonymous poster hash: ea0c7...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke opplevd problemet, men kanskje fordi jeg kun er på via mobil?

Dessverre er mange i ledelsen på ferie nå, men jeg skal se om jeg får tak i noen som kan se på det tekniske.

 

Kira

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som om det kun er på pc'n, når jeg går inn via mobilen, så ser det helt fint ut, men på pc'n er det håpløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke opplevd problemet, men kanskje fordi jeg kun er på via mobil?

Dessverre er mange i ledelsen på ferie nå, men jeg skal se om jeg får tak i noen som kan se på det tekniske.

 

Kira

Håper dere kan se på det litt fort. For sånn som det er nå så er det helt håpløst, liten vits å være her inne

 

Anonymous poster hash: 3f167...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har ikke opplevd problemet, men kanskje fordi jeg kun er på via mobil?Dessverre er mange i ledelsen på ferie nå, men jeg skal se om jeg får tak i noen som kan se på det tekniske.Kira

Håper dere kan se på det litt fort. For sånn som det er nå så er det helt håpløst, liten vits å være her inne Anonymous poster hash: 3f167...803

Det forstår jeg godt! Forhåpentligvis får jeg tak i noen ganske raskt.

 

Kira

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme problem her og. med fjellsportreklamen.

 

Bruker IE.



Anonymous poster hash: c2f5e...519
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg har ikke opplevd problemet, men kanskje fordi jeg kun er på via mobil?Dessverre er mange i ledelsen på ferie nå, men jeg skal se om jeg får tak i noen som kan se på det tekniske.Kira

Håper dere kan se på det litt fort. For sånn som det er nå så er det helt håpløst, liten vits å være her inne Anonymous poster hash: 3f167...803

Det forstår jeg godt! Forhåpentligvis får jeg tak i noen ganske raskt.

 

Kira

 

Jeg vet ikke om det ble fikset, eller om det gikk bort av seg selv. Men uansett, takk for at det ble i orden så fort :)

HI

 

Anonymous poster hash: 3f167...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...