Gå til innhold

Hvor tid kan man bli gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Eg hadde sist menstruasjon i fra 23.02.15 - 26/27.02.15.

Eg hadde sex med "eksen" min 27.02. Men helga etterpå, var eg med ein anna 08.03.15.

 

Eg var på tidelig UL 15/04. Då målte gynekologen at fosteret var ca 9mm.

At eg var 6/5.

Han meinte at hadde det vore nr 1. Så hadde fosteret vore 22mm, nr2 hadde vore 10mm.

 

Eg slo meg meir til ro at det måtte væra nr 2. Men no har vore på UL igjen, og har blitt sotte fram. Som vil sei eg har blitt gravid 4/3. Men dei konkludere med at da er nr 2?

Kor nøyaktig kan legane væra? Er det muligheit for at det kan være nr.1 eller nr.2 som er faren til babyen min?

 

Eg prøve virkelig å gleda meg, men det å ikkje veta noke heilt sikkert. Gjer noken av dagane veldig tunge..

 

 

Anonymous poster hash: 33218...b5a

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Jeg tror nok det er nr 2. Hvis ikke har du jo utrolig tidlig eggløsning. Men samtidig så kan det jo være umulig å si kanskje.. Vente litt å se? Være ærlig til de potensielle fedrene?

 

Anonymous poster hash: 1dd25...70a

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ganske sikkert nr to... du kan umulig hatt eggløsning akkurat i det mens var ferdig..... Husk at eggløsning er ca 14 dager etter mens og du hadde sex den 8.3 og sædcellene kan fint overleve flere dager, så jeg vil si det nesten garantert er 2....

 

Anonymous poster hash: 1dccc...7f4

Lenke til kommentar

I teorien må det være nr.2, men du bør absolutt ta en dna-test, for dette MÅ du vite sikkert!!

Det må faren ig barnet igså...

 

Lykke til :)

 

Anonymous poster hash: e62a6...a0b

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...