Gå til innhold

Mulig SA... Helt knust :(


Åse❣

Anbefalte innlegg

Etter over to år med prøving og rett før vi skulle starte med pergo fikk vi to klare streker og endelig satt spiren. Formen har vært sånn den skulle og jeg gledet meg så til å gå gravid med lillesøster og min beste venninne. På torsdag (5+0) hadde jeg planlagt fridag fra jobben, jeg og sønnen skulle kose oss på stranden og bare ha det fint. Starter med lettere blødning som går over i kraftig blødning. Var hos legen, tok blodprøver og sjekket. Kunne ikke si noe enda, må tilbake på mandag. Ingen smerter bare øm. I dag har jeg hatt tidlig menssmerter og blødd masse. Tror spiren er borte eller blir borte. Huff var så utrolig glad. Vet man ikke skal glede seg for tidlig men vi var så nære. Huff måtte bare få det ut. Beklager sytingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Vi mistet dessverre. Legen kunne gitt beskjed allerede da jeg var hos han første gang. Hcg verdiene var utrolig lave. Var tungt da vi gledet oss så over å endelig ha klart mer enn en uke over Ikm. Mn er slik naturen rydder opp selv. Kjedelig men...

vi gir ikke opp, fikk mensen igjen etter 32 dager (normal syklus på 28) og den var ganske normal. Startet på pergo nå, enkel kur. Så får vi se om det hjelper 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så forferdelig trist!! Jeg mistet to ganger i fjor, men er nå gravid i uke 30, så det er håp!! Og spesielt siden du har barn fra før er sjansen god for at det går bra igjen. Masse lykke til!! Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Huff, så forferdelig trist!! Jeg mistet to ganger i fjor, men er nå gravid i uke 30, så det er håp!! Og spesielt siden du har barn fra før er sjansen god for at det går bra igjen. Masse lykke til!! Klem :)

Takk for lykkeønsker ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...