Gå til innhold

Hva tenker dere om foreldre som kjøper klær fra


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Pop, Petit Bateu, Polo, Nøstebarn, Tommy Hilfiger osv

 

Gode og praktiske klær, ikke tullete pynteklær altså.

 

Tenker du at de er snobbete, eller kvalitetsbevisste?



Anonymous poster hash: 58290...f6a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

utvilsomt snobbete! Det finnes mange kvalitetsklær som ikke nødvendigvis har fancy merke-navn på seg! 



Anonymous poster hash: a55aa...df2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Er vel en av de dere mener er snobbete da.

Handler endel slike klær på outlets i USA. Kunne aldri tenkt meg å betale full pris.

 

Er ellers en typisk HM og kappahl mamma..

 

Anonymous poster hash: 51250...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke til vane og hverken granske barns klær eller spørre ut foreldrene om handle vanene deres.

 

Anonymous poster hash: d946e...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker de har funnet klær de liker og klær de vil at ungene skal gå med. Vi kjøper i hovedsak name it, pop og et dansk merke jeg ikke husker i farten de gangene vi kjøper klær, eller i Spania eller Italia(har familie som handler for oss). Dette fordi h&m, cubus, lindex.. alt faller av sønnen vår. Han er veldig slank ift andre barn på sin alder, så jeg foretrekker å bruke klær som passer. Vi får mye arveklær, og der bruker vi det vi får, må bare frem med symaskinen og tilpasse litt... mye...



Anonymous poster hash: 88a18...e20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nøstebarn og polarn er jo ikke "snobbeklær"? 
 



Anonymous poster hash: f4236...82b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke, så lenge de ikke kaller ungene kidza og ser ned på alle oss andre dødelige. Da dømmer jeg.



Anonymous poster hash: 80638...ec2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fryktelig sjelden jeg tenker noe som helst om andre ungers påkledning så lenge den er hensiktsmessig. Og så er det jo ingen bombe at folk både har råd til forskjellig og prioriterer forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, da er vi snobben vi da. Har aldri tenkt på meg selv som snobb! Nei, jeg synes overhodet ikke det er snobbete. Vi har to gutter og kjøper klær som varer såpass lenge at lillebror kan arve. Det er økonomi i det også. Deilig aller mest Polarn og pyret, men har pensjonater, busker, pikeskjorter osv i pole, gant, Tommy hilfiger. Petit bateu hadde jeg da de var baby.

 

Anonymous poster hash: 8de4b...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha! Autocoreect fant på mye fint her over! Ler meg i helt!

 

Anonymous poster hash: 8de4b...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke noe som helst om de.

 

Kjøper klær på nøstebarn men er lang fra soss. Heller det motsatte.

Ser virkelig ikke på alle de merkene som snobbete.

 

Anonymous poster hash: 2dce8...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge klærne er praktiske, så er det ikke noe å si på det mener jeg. Så lenge det ikke prioriteres foran sunt kosthold for å finansiere det, så klart.

 

Derimot må jeg nok si det som det er; jeg fnyser av de som "doller" opp ungene sine i klær som ikke er egnet for alderen deres, bare fordi de "ser så stilige ut i de".. La barn være barn, la de få ha bevegelighet, og klær de faktisk kan leke i :)



Anonymous poster hash: 3fdee...eca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde nok ikke klart å sett hvor klærne kommer fra jeg engang. Ikke går jeg å sjekker lappen i nakken heller..

 

Anonymous poster hash: bd05a...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PoP og Nøstebarn er kvalitetsklær som koster litt mer enn HM og andre billigbutikker, Petit Bateau er billigmerke i Frankrike, de andre ser jeg på som overprisede merkeklær, men hver sin lyst. Jeg tenker ikke noe om det, og hadde vel ikke visst hvor klærne kom fra uten å studere merkelappen.

 

Anonymous poster hash: 7a920...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper nemlig mye av dette.

Og Pop og Nøstebarn er kanskje ikke snobbete, men dyrt er det jo.

 

HI



Anonymous poster hash: 58290...f6a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt ann på foreldrene. Men i utgangspunktet tenker jeg snobber. Barn vokser jo så fort. Men kan jo hende jeg har både dobbelt og trippelt av klær i forhold til "snobbene" da. Dersom foreldrene kjøper klæra for å vise seg eller ungen syntes jeg bare synd på de. Det vet man jo ikke dersom man ikke kjenner de. Har noen venninner og andre bekjente som på død å liv skal ha merker,men ikke har økonomi til det. Det er galskap!!

 

Anonymous poster hash: 8112a...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke. Er de veldig fine, så tenker jeg vel at det er fint. Er alt dyrere en hm merkeklær altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker absolutt ingenting... Jobber i bhg og det eneste jeg ser på er om barna har riktige klær til årstidene!

 

Anonymous poster hash: a3c90...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg går ikke og ser etter merkene på klærne til dem jeg møter😋 bruk nå endelig de klærne en ønsker😊

 

Anonymous poster hash: b622e...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper slike klær selv (ikke nøstebarn) sammen med billigere merker. Tenker det er foreldre som er litt over snittet opptatt av klær. Jeg tenker først snobb når utseende går foran komfort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen verdens ting!

Derimot kler du opp ungen din i badedrakt, tutu og knesokker i sandaler midtvinters, uten en god vinterjakke over, da tenker at du har null peiling på klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...