Gå til innhold

Utløpt Forum+


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

I dag får jeg melding om at mitt Forum+ har utløpt etter et år, men at dere har problemer med å få fornyet det. Hva skal jeg gjøre da? Jeg har fortsatt tilgang, men altså en grønn boks øverst på siden med den meldingen.



Anonymous poster hash: 9b25e...fa5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og det har ikke rettet seg og nå er jeg stengt ute fra forumet fullstendig. Altså - NOEN må kunne si meg noe så enkelt som "trykk der" eller "betal dette til kontonr så og så".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Mari

Hei

Beklager at jeg ikke har sett dette før! Jeg skal gå inn nå og endre tilgangen til dere som har skrevet her.

Dere har alle trykket på fornyelse og fått trukket penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Mari

Den grønne boksen sier bare noe om at det vil bli fornyet på den datoen som står skrevet der - ganske langt frem i tid. Bare en melding som opplyser om når det går ut, altså. Men har noen av dere fremdeles problemer med å komme inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, først var det en grønn boks som sa at det allerede var i gang med å prøve å fornye men ikke fikk det til, og ville fortsette å prøve i to dager. Dvs fram til i dag, når det tydeligvis ga opp.  Nå som du har ordnet det står det en sånn boks som du beskriver, at det vil fornyes om et år igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt har blitt fornyet og er gyldig til 17.06.16, har du sjekket at det er dekning på kortet du knyttet opp da du meldte deg inn, Lut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det ordnet seg, heldigvis. Men det var ikke kortet, der er det akkurat nå så dekning at det er ikke måte på, med feriepenger er det overflod, faktisk :) Vel, vel, in like soap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det ordnet seg, heldigvis. Men det var ikke kortet, der er det akkurat nå så dekning at det er ikke måte på, med feriepenger er det overflod, faktisk :) Vel, vel, in like soap.

Lol

 

 

Anonymous poster hash: 37421...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...