Gå til innhold

Liker-knappen fungerer ikke


Superdolly

Anbefalte innlegg

Når jeg prøver å trykke "liker" på et innlegg får jeg bare opp en boks hvor det står: En feil oppsto. Ugyldig avstemming.

 

Jeg kjører Internett Explorer fra Surface.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hanne Mari

Hei

Har du fremdeles dette problemet? I så fall skal jeg ta det videre med teknisk. Beklager sent svar, jeg var ikke på jobb i går, bare innom forumet såvidt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det noen ganger jeg også. Det varer alt fra noen minutter til noen timer, så går det over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt samme problem, og det har vart  en ukes tid eller noe slikt. I motsetning til det Iiik beskriver, er det ikke noe som kommer og går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Mari

Hei

Har fått litt mer hjelp fra teknisk.

Han har lagt inn litt mer i feilmeldingen slik at det kan være mulig for ham å finne ut av feilen. Så fint om du kan si ifra om du får 

et ett-tall, to-tall eller tre-tall i parentes etter «Ugyldig avstemning» nå. Og evt. kopierer ekstra informasjon som er med og legg det inn her eller send til meg på PM.

 

Håper det ordner seg da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde å trykke liker på innlegget ditt nå, Hanne Mari. Nå sto det "En feil oppsto. Ugyldig avstemming(3)." Ikke noe mer enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 

 

Det ser ut som dette kun skal inntreffe i et av disse tilfellene med tallkoden 3: 

 

  • Gruppen din kan ikke gi "Liker" (men det kan du jo ;) )
  • Du har allerede gitt "Liker" til det aktuelle innlegget

Den eneste gangen jeg klarer reprodusere dette er når jeg trykker to ganger i raskt tempo på Liker-knappen.

 

Hvis du får feilmeldingen og deretter oppdaterer siden; står det at du har likt innlegget da? Kan det være at du trykker to ganger?

 

En annen mulighet, siden jeg kun har sett folk nevne den tilsvarende engelske feilmeldingen med IE, er at IE evt. sender en ekstra forespørsel hvis det er treg respons. Enten fordi nettlinjen din er dårlig eller vår server responderer tregt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trykker ikke to ganger.

 

Det kan hende du har rett i det siste du skrev, for nå prøvde jeg å like innlegget ditt. Jeg fikk samme feilmelding, men jeg oppdaterte siden og nå står det at jeg liker dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...