Gå til innhold

"Firmabruker"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva koster det å bli "firmabruker" og hvilke forumsregler kan "firmabrukerene" la være å forholde seg til?



Anonymous poster hash: 3903e...efc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sender spørsmålet ditt videre til forumansvarlig Hanne Mari nå. Vi har kun fått informasjon om hvem som har tillatelse til å poste, mer vet jeg dessverre ikke.

 

Kira

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Mari

Hei

Det er litt forskjellig fra hvilke brukere det dreier seg om, det gjøres avtaler i hvert enkelt tilfelle. Når det gjelder ITV Studios, som jeg regner med at du sikter til, går avtalen blant annet på at vi kan lage redaksjonelle saker på prosjektet, skrive om kvinnene de filmer osv, mot at de kan lete etter kilder i forumet.

 

De kan ikke la være å forholde seg til regler - annet enn at de får fritak for reklameregelen.

 

Hanne Mari, forumansvarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det er litt forskjellig fra hvilke brukere det dreier seg om, det gjøres avtaler i hvert enkelt tilfelle. Når det gjelder ITV Studios, som jeg regner med at du sikter til, går avtalen blant annet på at vi kan lage redaksjonelle saker på prosjektet, skrive om kvinnene de filmer osv, mot at de kan lete etter kilder i forumet.

 

De kan ikke la være å forholde seg til regler - annet enn at de får fritak for reklameregelen.

 

Hanne Mari, forumansvarlig.

At dere har reklame på siden har jeg ingenting imot. Det må til for å gjøre driften økonomisk lønnsom, men at dere tillater reklame i diskusjonene synes jeg er svært dumt. For oss brukere er det ugreit å måtte sjekke om et innlegg er skrevet av en firmabruker eller av en vanlig bruker.

 

Det er også ugreit at dere opprerer med et skriftlig regelverk som vi tror gjelder for alle, men som da tydligvis ikke gjør det.Hvis dere faktisk skal ha to typer brukere bør dere endre regelverket slik at dette kommer tydlig frem. Uklare regler der brukerene ikke får vite om viktige untak er værre enn ingen regler. Da er det nesten bedre at dere bare skriver at "Eiere og moderatorer står fritt til å godta eller slette alle innlegg etter eget forgodtbefinnende."

 

Anonymous poster hash: 0d9ca...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei

Det er litt forskjellig fra hvilke brukere det dreier seg om, det gjøres avtaler i hvert enkelt tilfelle. Når det gjelder ITV Studios, som jeg regner med at du sikter til, går avtalen blant annet på at vi kan lage redaksjonelle saker på prosjektet, skrive om kvinnene de filmer osv, mot at de kan lete etter kilder i forumet.

 

De kan ikke la være å forholde seg til regler - annet enn at de får fritak for reklameregelen.

 

Hanne Mari, forumansvarlig.

At dere har reklame på siden har jeg ingenting imot. Det må til for å gjøre driften økonomisk lønnsom, men at dere tillater reklame i diskusjonene synes jeg er svært dumt. For oss brukere er det ugreit å måtte sjekke om et innlegg er skrevet av en firmabruker eller av en vanlig bruker.

 

Det er også ugreit at dere opprerer med et skriftlig regelverk som vi tror gjelder for alle, men som da tydligvis ikke gjør det.Hvis dere faktisk skal ha to typer brukere bør dere endre regelverket slik at dette kommer tydlig frem. Uklare regler der brukerene ikke får vite om viktige untak er værre enn ingen regler. Da er det nesten bedre at dere bare skriver at "Eiere og moderatorer står fritt til å godta eller slette alle innlegg etter eget forgodtbefinnende."

 

Anonymous poster hash: 0d9ca...c1f

Enig med denne.

 

 

Anonymous poster hash: bb133...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel forumeiers privilegium å besteme hvilke regler som skal eksistere på det forumet de drifter.

 

Det står dere/oss alle fritt til å logge av og gå over til et annet forum dersom reglene ikke er slik man ønsker!



Anonymous poster hash: 7ae1f...06f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hanne Mari

Vi skal endre regelformuleringene i nær fremtid, og da vil dette med firmabrukere komme tydeligere frem.

 

De har kun lov til å opprette tråder med tema som er avtalt med oss (meg) på forhånd. Så om dere ser at de reklamerer i andre tråder (som f.eks å svare på tråder dere brukere har opprettet med å komme med reklamerelaterte ting) må det rapporteres inn, eller sendes på PM til meg, for det er regelbrudd på samme måte som om en vanlig bruker reklamerte for noe.

 

Det vil si at vi ikke tillater reklame i diskusjonene, men at firmabrukere oppretter egne tråder som utelukkende går på det som er avtalt. I dette tilfellet å søke etter folk til serien sin. Dette kan de kun gjøre i egne tråder.

 

Hanne Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...