Gå til innhold

Abyl E Erfaringer?


Vår lille skatt

Anbefalte innlegg

Jeg skal begynne å prøve å bli gravid igjen i August/september.
Det blir min 4 graviditet. Har mistet 3.
Fikk i dag resept på Abyl e. Er det noen som har erfaringer å dele?

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Jeg har brukt albyl-e i tre svangerskap. Første gang sluttet jeg i uke 12 og mistet i uke 14. I svangerskap 5 og 6 gikk jeg på det til uke 34 og fikk friske og fine jenter. Er overbevist om at albyl-e er grunnen til at jeg fikk barn etter 4 stykk Ma'er. Lykke til!

Lenke til kommentar

Jeg har brukt albyl-e i tre svangerskap. Første gang sluttet jeg i uke 12 og mistet i uke 14. I svangerskap 5 og 6 gikk jeg på det til uke 34 og fikk friske og fine jenter. Er overbevist om at albyl-e er grunnen til at jeg fikk barn etter 4 stykk Ma'er. Lykke til!

 Åh så glad jeg blir !!

Da er det verd å prøve. Sitter igjen med følesen av at jeg aldri skal få bli mamma. Mens mannen min er super positiv og er ikke i tvil om at vi skal få bli foreldre.

Det blir fint å begynne på Abyl e, da gjør jeg i hvertfall noe andreledes og kan kjenne at jeg blir litt positiv <3

Lenke til kommentar

jeg fikk albyl-e og crinone :) funket :)

lykke til :)

 

 

Åh så herlig ! Hvor lenge gikk du på det? Og hva er egentlig Crione?

 

Klem til deg:)

Lenke til kommentar

 

jeg fikk albyl-e og crinone :) funket :)

lykke til :)

 

 

Åh så herlig ! Hvor lenge gikk du på det? Og hva er egentlig Crione?

 

Klem til deg:)

 

 

det er progresteron tilskudd. jeg hadde 3 sa på rad, fant ikke noe galt, og da er det vanlig å ha albyl-e og crinone :) bare sånn itilfelle :) men det funket! 

Lenke til kommentar

Annonse

Mistet 3 i SA. Startet så på albyl-e, crione og prednisolon, har nå ei nydelig tulle på 6 uker  <3

 Så deilig å høre. GRATULERER så mye. Kjenner jeg faktisk blir litt spent på å prøve igjen. Takk jenter <3

Endret av Lillesooolstråle
Lenke til kommentar

albyl e gikk jeg leeeeenge på. det er jo 100piller i en boks.

vrinone i 12 uker, etter det tar baby over produksjon i progresteron så da trenger du ikke lenger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...