Gå til innhold

Kan man se de anonymes nick når man er på Mac?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Svært tvilsomt. Det er nok bare noen som er ute etter å skremme :).



Anonymous poster hash: 704c2...20c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er vel ikke akkurat det du sier? Du skriver at du ønsker screenshot fra brukeren som sier at dette er mulig. Det vil si at det faktisk kan være mulig og at dere skal se på det. Eller?

 

Anonymous poster hash: 56133...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hanne Mari

 

 

Det er vel ikke akkurat det du sier? Du skriver at du ønsker screenshot fra brukeren som sier at dette er mulig. Det vil si at det faktisk kan være mulig og at dere skal se på det. Eller?

 

Anonymous poster hash: 56133...e1f

 

 

Det vil si at jeg aldri noensinne har hørt om det, og at jeg synes det høres veldig rart og usannsynlig ut, og at det ikke skal være teknisk mulig. Men at dersom det til tross for at hverken jeg elller noen på teknisk har hørt om det før, stemme,r må vi selvsagt gjøre noe og finne ut av det. Jeg har vært og sett på brukeren som skrev at hun så det sin profil og det er ingenting i hennes sikkerhetsinnstillinger som skiller seg fra vanlige brukere, så det skal ikke være mulig. 

 

Venter fortsatt på screenshot så vi kan undersøke videre. Alle slike ting må jo undersøkes, for om det skulle være en teknisk glipp et sted vil vi jo stanse den. Men foreløpig klarer vi ikke å se hvor den skal være.

 

Og selv for admins er det flere ting vi må trykke på for å se AB, og vi finner ikke noen "lekkasje" noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...