Gå til innhold

Lilly,Molly eller Ellie?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ellie og Lilly er nydelige! Vanskelig å velge ett av de, kanskje Ellie. Molly er ikke helt for meg.



Anonymous poster hash: d8f0f...f9f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen... Lilly og Ellie er så tamme, det er ikke noe kraft i dem - det er bare lalalalala. Og så vet jeg om flere katter som heter Lilly, og en hund som heter Ellie. På norsk er dette dyrenavn for meg. Jeg vet om en hund som heter Molly også, og liker ikke det heller. Det minner meg bare om når Austin Powers ser en svær føflekk(mole) i fjeset på en fyr, og han ikke klarer å la være å se på eller snakke om den, og til slutt utbryter; moley moley moley moley moley..!



Anonymous poster hash: 386dd...2f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ingen... Lilly og Ellie er så tamme, det er ikke noe kraft i dem - det er bare lalalalala. Og så vet jeg om flere katter som heter Lilly, og en hund som heter Ellie. På norsk er dette dyrenavn for meg. Jeg vet om en hund som heter Molly også, og liker ikke det heller. Det minner meg bare om når Austin Powers ser en svær føflekk(mole) i fjeset på en fyr, og han ikke klarer å la være å se på eller snakke om den, og til slutt utbryter; moley moley moley moley moley..!

 

Anonymous poster hash: 386dd...2f7

Helt enig, veldig tamme, intetsigende og kjedelige navn.

 

Anonymous poster hash: 051a1...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...