Gå til innhold

Har du gjort noen dårlige bruktklærkjøp?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nå bare på noen mnd gått på to smeller. Håper jeg har lært nå.

 

Den første pakken med klær skulle være 152-158. Jeg spurte om buksene hadde stramming i livet. Jada, det har de, var svaret. Jeg kjøper klærne, kommer hjem og ser at ca to av seks bukser har stramming. Dessuten er det mye slitt der og str ned i 134.

 

Den siste pakken nå mistenkte jeg at var dårlig før jeg hentet den, for det var så forbanna mye styr og rot med selger. Likevel hentet jeg klærne siden jeg hadde sagt jeg skulle ha dem. Klærne var skikkelig slitte, mange av de hadde tydelige flekker som ikke går bort i vask. Og vi har definitivt ulik definisjon av "som ny".

 

Heldigvis føler jeg oftest at jeg gjør gode kjøp.

 

Anonymous poster hash: 4322a...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også gått på noen smeller. Men har lære meg å kjenne igjen de gode selgerne. Ofte er det de med gode bilder av klærne. Der du får se de utfoldet med detaljer og pent sammenbrettet. Dette vil jeg kanskje få litt pæs for at jeg sier. Men ser også på hvordan hjemmet ser ut. Ser jo gjerne litt detaljer av stue. Gulv og møbler når jeg går gjennom bildene. Har de et rotet og slitt hjem styrer jeg unna.

 

Så har jeg fått noen faste jeg kjøper av.

 

Anonymous poster hash: ba020...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må klærne være rene og gjerne rynkefri på bildene.

 

Hilsen svarer nr 1

 

Anonymous poster hash: ba020...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg handlet klær til meg seg via facebooktorget i hjembyen. Klærne STINKET gammel kjeller, de var utvasket og hadde flere flekker. Grusomt! 😝 Klærne var også veldig gammel. Noe jeg ikke kunne se på bilde. Heldigvis betalt jeg bare 150 kr for en pose 😂

 

Anonymous poster hash: 01d68...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke på slike folk som selger møkkete/ slitte klær? Kast det for pokker! Men som flere skriver her, så kjøper også jeg klær som er brettet pent sammen, krøllefrie og ikke minst ryddig stue. Ser mange selger skikkelige skrukketroll av noen klær og røksneipen i askebegret ved siden av. * grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk får seg til å ta betalt for slikt!!!



Anonymous poster hash: 2d290...1e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...