Gå til innhold

Hvilken av disse to husene synes dere er finest?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har falt for det første huset. Det er finere synes jeg, billigere og man får mer for pengene enn det andre huset.

 

 

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 60a8c...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var jo nærmest identiske?

 

Jeg ville valgt den med best tomt, som så ut til å være nr to. Tomt og solforhold er det viktigste. Er ikke kjent i området, men nr 1 lå veldig tett inntil naboer. Hvis ikke området rundt nr 2 er regulert til boliger ville jeg valgt den.

 

Anonymous poster hash: e5fed...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var jo nesten identiske, men det første appelerte mer til meg, men mulig de er såpass like uten møbler at det utenfor betyr mest, og da var det vel litt mer opparbeidet utenfor nr to, eller husker jeg feil?



Anonymous poster hash: d5df7...6af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var jo nærmest identiske?

Jeg ville valgt den med best tomt, som så ut til å være nr to. Tomt og solforhold er det viktigste. Er ikke kjent i området, men nr 1 lå veldig tett inntil naboer. Hvis ikke området rundt nr 2 er regulert til boliger ville jeg valgt den. Anonymous poster hash: e5fed...cc4

Tusen takk for ditt svar :)

 

Anonymous poster hash: 60a8c...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var jo nesten identiske, men det første appelerte mer til meg, men mulig de er såpass like uten møbler at det utenfor betyr mest, og da var det vel litt mer opparbeidet utenfor nr to, eller husker jeg feil? Anonymous poster hash: d5df7...6af

Nr 1 var mest opparbeidet.

 

Anonymous poster hash: 60a8c...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes begge to hadde naboene litt for tett på, følte man ble veldig midt i glaningen når man f.eks sitter på verandaen...

 

Husene var såpass like at jeg ville gått for det med best tomt og best solforhold. Så ut som nr to hadde litt mer natur rundt og litt færre naboer tett på, men personlig ville jeg ikke bodd i noen av de husene, jeg ville valgt et sted med mye mer usjenert tomt.

 

Begge husene var fine da.



Anonymous poster hash: c7d53...702
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var ganske like ja. Jeg likte best fargene på gulvet og badet på nr 1, men det kan jo ha med kamera å gjøre. Måtte gått og sett dem på skikkelig for å være sikker.

 

Anonymous poster hash: 890e5...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge to var like kjedelige! Det finnes et utallig slike hus på den samme plassen så ikke forhast deg!

 

Anonymous poster hash: 7995f...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ingen av dem. Kjedelige og upersonlige begge to.



Anonymous poster hash: d9130...552
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først tenkte jeg nr 1, men siden de har innsyn rett på terassen ville jeg valgt hus nr.2. Litt mer skjermet hage der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte det billigste mest. Men hadde fått klaus av så liten hage og naboene så tett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg likte 2 best, men det var grunnet at uteplassen så mer skjermet ut. Hadde valgt det huset med mest skjermet hage, og best solforhold. Da begge husene var fine, og ikke så stor forskjell på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket hus heter det.Anonymous poster hash: 5753a...0a0

Så rart at du brukte så lang tid på å komme med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte hus nr.1 best. Vaskerom med inngang fra hagen veier veldig opp! Drømmer om det selv. Men mulig tomta på hus nr.2 var finere?

 

Anonymous poster hash: 34bfe...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har falt for det første huset. Det er finere synes jeg, billigere og man får mer for pengene enn det andre huset.

 

 

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 60a8c...233

Hus nr 2 er da billigere?

 

Anonymous poster hash: 4d906...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg men hvor er dere bor som synes dette er for tett på naboen?! Dette er "langt ute på landet" i Akershus og ikke akkurat det området der man bor opp på hverandre. Ser ikke at man bor opp på naboen i noen av disse husene nei. Helt okej begge 2👍

 

Anonymous poster hash: e3ae9...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg men hvor er dere bor som synes dette er for tett på naboen?! Dette er "langt ute på landet" i Akershus og ikke akkurat det området der man bor opp på hverandre. Ser ikke at man bor opp på naboen i noen av disse husene nei. Helt okej begge 2👍

 

Anonymous poster hash: e3ae9...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 2 ser ut til å ha mest usjenert tomt.  Synes nr 1 låg veldig oppi naboen.  Men ellers er vel husa heilt like?  Kva hus som til slutt vert billegast vil jo vise seg, ein kan ikkje berre gå ut frå prisantydninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...