Gå til innhold

Hvor sent har dere testet positivt?


Morroklump1

Anbefalte innlegg

Nå er jeg 8-9 dager over ikm (22 dpo) og har ikke testet siden forrige tirsdag. Skal teste imorgen og merker at jeg er veldig spent. Jeg har egentlig innstilt meg på at tr skal dukke opp, så tør nesten ikke å håpe på noe positivt. Tanken på en positivtest er jo uvirkelig! Men, spørsmålet mitt er om noen av dere har fått negativtest ved ikm, for så å få positiv senere? :)

 

Testen forrige tirsdag ble tatt hos legen, men på formidagsurin. Da var jeg 1 dag over ikm, og siden den negative testen har jeg innstilt meg på at tr skal komme, noe hun ikke har gjort... :lete:

 

Gleder meg til å teste imorgen, men vil ikke sette meg selv noen forhåpninger  :roll:

Endret av Morroklump1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legekontor tester bruker og være 50 HCG. Den du testa med var nok 25 hcg og den var svakt positiv. Da kan du rekne med at den vart negativ på legekontoret.

 

 

 

 

Anonymous poster hash: b2922...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke testet enda, må blir på formiddags urin i dag og morgenurin imorgen om det er nødvendig.

 

Bruker alle legekontor de samme? Har nemlig fått et annen svar når det gjelder legetesting tidligere her inne :)

 

Tror dere el kan ha kommet senere? I så fall er jo fortsatt tr veldig forsinket, men at det kan være derfor testen på legekontoret ble negativ? Men skal ikke spekulere på det før jeg får testet på nytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legesentre bruker forskjellige typer tester :-) hos oss feks har vi to forskjellige typer, det kommer an på hva de vi bestiller av har på lager og hvem vi bestiller av. Lykke til med testing, blir spennende å høre åssen det går :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å,ja :) ser nå at du skal teste senere :) 4 dager til ik, her. Flere syptomer på graviditet. Meeen ... Har kobberspiral.. Blitt gravid med den før. Måtte ta 7 tester da jeg fikk første barnet for 9 år siden. Jeg glemmer ikke da jeg troppa opp på legekontoret og spurte om å få ta en blodprøve fordi jeg var sikker på at jeg var gravid, samme dag som ikm :-D hahaha...

Nå har ikke vi prøvd å bli gravid (har jo spiral), men denne mnd har jeg hatt bekkenplager (som har vært sikkert tegn med de andre svangerskapene mine) og nå er det slik at vi nesten håper jeg er gravid :)

Tviler... Men skal ta ut spiralen i august, så får vi se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak positiv nå?? Den skal jo ikke være svak om den først skal slå ut nå...

 

Den må være feil..

Endret av Morroklump1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du produserer hcg senere enn folk flest så er det jo naturlig at den slår ut svak Før den slår ut ordentlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svakt positivt? En strek er vel en strek uansett om den er svak eller sterk Test igjen i morgen

Jo, men med tanke på hvor sent jeg tester. Burde den ikke vært tydligere? Men kanskje jeg har bomma på el, og at jeg faktisk ble gravid senere jeg trodde?

Men det som er rart er at jeg og kjæresten hadde sex søndag den 3. Mai. Da var jeg sikker på at el kom på mandagen. Men om el kom senere, så må virkelig kjærestens svømmere leve lenge! Han dro nemlig avgårde mandag morgen og kom tilbake 9 dager etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel mest sannsynlig at tr bare er forsinket..skal vel godt Gjøres at de lever så lenge! min var forsinket med 2 uker forrige syklus og det har aldri skjedd Før - alltid hatt regelmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, tenker ikke at de lever i 9 dager. Står jo at beste svømmerne kan leve opptil 6 dager? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre har jeg variert erfaring med svake streker. Testet svakt positivt med 1.barnet. Med de andre svangerskapene har jeg venta til etter ikm eller samme dag som ikm. En gang jeg trodde jeg var gravid fikk jeg svak positiv, men fikk mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg begynte å spotte tr nå, når det var kommet litt brunt utflod i trusa. Men når jeg tørket meg kom det ingenting? Pleier da aldri å få brunt utflod FØR tr, kun etter når tr er i ferd med å gi seg... Pleier å få ferskt blod når jeg først spotter... Dette var merkelig, men antar det er tr spm kommer når som helst nå

Men samtidig klarte jeg ikke å dy meg, måtte søke på det ;) Fant dette på Lommelegen.no:
"Svært mange kvinner opplever å ha brunlig utflod tidlig i svangerskapet. I de aller aller fleste tilfeller, går det bra. Livmorhalsen og slimhinnene i skjeden er veldig skjøre og blodfylte på denne tiden. Det kan fort komme en bloddråpe, spesielt etter samleie eller trening, og det skal bare en mikroskopisk dråpe til før utfloden farges."

Haha, må da være lov å håpe!! :D Spesielt når jeg ikke merket noe mer til det. Kun det som var kommet i trusa, ingenting på papiret og ingenting når jeg prøvde å stikke en finger forsiktig opp for å se om det kom noe mer. Men nei, der var det null og niks.

Endret av Morroklump1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk 😊 Ingen tegn til blod enda.. har 25 dagers syklus og noen ganger 27 dagers syklus så jeg er forvirra 😯😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr dukket opp i går kveld. Blir en måned pause nå, når jeg mener å huske at samboer skal bort rundt el :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...