Gå til innhold

21 dager igjen! Hva med dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Begynner å bli litt lei av å føle meg stor og tung. Men jeg skal ikke klage. Har ikke store plagene, går fortsatt turer på opptil en time. Men halsbrann og tett nese er jeg lei av!

Dagene går egentlig fort. Så jeg er litt delt, en del av meg sier kos deg, slapp av, nyt dagene hvor det bare er dere tre. Babyen kommer når den kommer.

En annen del av meg er litt utålmodig til tider.

 

Hvordan har dere det? :)

 

Anonymous poster hash: ea6e0...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 dager igjen!! Tiden går så utrolig fort nå! Sliter med bekkenløsning, plutselig har nettene blitt ganske kjipe.. skal gå litt tidligere ut i perm, om en uke-og det gleder jeg meg til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 dager igjen her..

Utslitt nå. Sliter med bekkenet, sover maks 1 time i strekk. Opp å tisse 3 ganger per natt. Halsbrann fra H***** og tett nese... Pluss at baby forsøker å flytte ribbeina mine pga det er trangt... Baby kan heller komme ut enn å forsøke å bygge ut.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dager igjen :) tungt og vondt! Har et bekken som er helt forferdelig! Håper virkelig prinsessa kommer snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

66 dager igjen.
Tiden raser avgårde enten jeg gjør noe eller ikke.

Har et veldig fint svangerskap, ikke noe å kjenne fra bekkenet. Ikke noe kløe, ikke noe kvalme. Eneste er den intense halsbrannen, får medisiner for det, men det hjelper bare halve døgnet, så jeg tygger link tyggis og syns det er flott.
Ellers er det astmaen min som ikke er bra.

Fikk vite at jeg bærer på en potensielt stor unge, så det blir spennende å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 dager igjen her og nå er jeg lei. Vonde kynnere, nedpress og maserier hver kveld, men det gir seg utover natta istedenfor å bli til rier 😞. Halsbrann og kvalme har jeg endel av også. Og virker som hun prøver å sprenge seg ut av magen, så vesla er mer en velkommen ut nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dager til termin her! Overraskende bra form. Litt stiv og støl i bekkenet, litt lyskesmerter og x antall dobesøk i døgnet - men jeg hadde forventet å være mer "medtatt" nå på slutten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

62 dager til termin,men hun kommer nok om 52 dager 😋 har masse vondt denne gangen og syntes det meste er et ork 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

62 dager til termin,men hun kommer nok om 52 dager 😋 har masse vondt denne gangen og syntes det meste er et ork 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 dager igjen her..

Utslitt nå. Sliter med bekkenet, sover maks 1 time i strekk. Opp å tisse 3 ganger per natt. Halsbrann fra H***** og tett nese... Pluss at baby forsøker å flytte ribbeina mine pga det er trangt... Baby kan heller komme ut enn å forsøke å bygge ut.....

 

Følte som du skulle beskrevet mine symptomer...lide sammen vi da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 dager igjen Er passe lei igrunn.. Er søvnig stort sett hele dagen og en halsbrann som aldri tar slutt.. Så håper resten av ukene går fort unna så jeg får tilbake kroppen min og energien som er på topp til vanlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager igjen til termin og formen er fin. 

 

Jeg har veldig travle dager så om det skulle vært noe så hadde det vært deilig med en time eller to i horisontalen iløpet av dagen :)

 

 

siste siste innspurt her nå- 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dager igjen her! Gleder meg masse til å bli ferdig med dette, selv om jeg har hatt et fint svangerskap! Savner å trene som normalt, spise salami, ligge på magen, bruke vanlige klær osv! :D  Men kommer sikkert til å savne magen litt også, er noe helt spesielt å bære rundt på en liten en <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39, snart 38, dager til termin :) Gleder meg!! Er lei av å være kvalm, ha null matlyst, spy opp til 50 ganger på en dag, svangerskapsmigrene.. Er sliten nå. Det er lite med søvn for tiden også. Men ja, det er jo koselig å kjenne bevegelsene, tross at de gjør litt vondt nå. Kjennes ut som jeg har et svært blåmerke på innsiden av magen.

 

For de med tett nese, kan jeg tipse om det eneste som hjelper meg: Miwana plus saltvannsspray og sniffing av Mentholatum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 dager igjen! Har de siste par dagene fått vondt i symfysen, men er veldig glad for at det denne gangen har tatt så lang tid før bekkenet har begynt å skrante :) Ellers er jeg bare konstant totalt utslitt. Jobber nå to dager i uken - men har bare 3 arb.dager igjen til permisjonen starter :D 

Gleder meg til å bli ferdig - dette er SISTE GANG!  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...