Gå til innhold

David,Daniel eller Dennis?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg liker ikke klangen i noen av navnene. Dennis er et navn jeg ville unngått, på lik linje med f.eks. Kevin og Preben, selv om jeg har en kompis som heter det og jeg bare har positivt å si om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes David er veldig pent. Ville ikke valgt det selv, da jeg synes det har for religiøst preg, men liker det mye bedre enn de to andre. Daniel forbinder jeg med en del litt for rampete barn, selv om ikke alle er det. Dennis er litt i Kevin-gaten, synes jeg. Så stemmer på Daniel. Synes også det passer best med Diana. Daniel og Diana var veldig tungt å si.

 

Anonymous poster hash: a0fde...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, står mest mellom David og Daniel, Diana som er dilla på Dennis



Anonymous poster hash: 49463...e40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig valg, men jeg ville gått for: Daniel.

 

Hvorfor?

 

Vel fordi jeg heter det selv  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daniel eller David. Tror David er litt mindre brukt, så ville nok gått for det. Dennis er forresten også fint, men de to andre er et lite hakk over. Tror alle disse tre er navn som de fleste liker, og alle passer til søsterens navn, så synes du egentlig kan gå for det du liker best selv



Anonymous poster hash: 91837...41f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, står forsatt litt fast,men er 50/50 på David og Daniel, lagt bort Dennis



Anonymous poster hash: 49463...e40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, står forsatt litt fast,men er 50/50 på David og Daniel, lagt bort Dennis Anonymous poster hash: 49463...e40

Emil Mathias

 

Anonymous poster hash: 41cf6...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk for svar, står forsatt litt fast,men er 50/50 på David og Daniel, lagt bort Dennis

 

Anonymous poster hash: 49463...e40

 

Liar liar pants on fire!

 

Anonymous poster hash: d0d4f...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle som var til god hjelp her :) det blir enten David eller Daniel,men bestemmer oss når vi ser gutten ! og du som skriker Emil matias hele tiden, du bør finne deg noe annet og gjøre, kan ikke skylde på henne hele tiden,er faktisk andre her også.



Anonymous poster hash: 49463...e40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes David er veldig pent. Ville ikke valgt det selv, da jeg synes det har for religiøst preg, men liker det mye bedre enn de to andre. Daniel forbinder jeg med en del litt for rampete barn, selv om ikke alle er det. Dennis er litt i Kevin-gaten, synes jeg. Så stemmer på Daniel. Synes også det passer best med Diana. Daniel og Diana var veldig tungt å si.

 

Anonymous poster hash: a0fde...de5

Mente selvfølgelig "så stemmer på David"!

 

Anonymous poster hash: a0fde...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle som var til god hjelp her :) det blir enten David eller Daniel,men bestemmer oss når vi ser gutten ! og du som skriker Emil matias hele tiden, du bør finne deg noe annet og gjøre, kan ikke skylde på henne hele tiden,er faktisk andre her også. Anonymous poster hash: 49463...e40

Ja, det finnes andre her inne, men du står likevel bak de fleste trådene, deriblant denne. Du er lett å gjennomskue. DU bør finne deg noe annet å gjøre. Vær gjerne aktiv for min del, men slutt med skrønehistoriene dine. Du kan f.eks spørre: "Hvilket navn ville dere valgt av David, Daniel og Dennis?" eller "Hvilket navn liker dere best av Daniel, Dennis og David?" osv. Det holder. Du trenger ikke legge til et fiktivt svangerskap og storesøster.

 

Anonymous poster hash: 41cf6...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...