Gå til innhold

Hvordan ligger det an med dere?


Mie93

Anbefalte innlegg

Er litt nysgjerrig på om dere har født og hvordan det gikk :-) Selv fødte jeg 20.04 i stedet for 06.05.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halvveis ut i mai nå ja... er spent på om det er noen flere som venter fortsatt...!?

Har termin på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille gutt kom til verden med keisersnitt fredag 15.05.15. Alt bra, og lykke til videre til dere som fortsatt venter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye,Lessismore og Mie93!

 

Jeg hadde mens-termin igår (mandag) og oul-termin er på torsdag.Så går litt og venter nå,han ligger fryktelig lavt og skaper en særdeles øm korsrygg 😅

 

Håper at han velger å komme snart,vi gleder oss så skrekkelig.Dessuten begynner jeg å bli litt lei alle som kommenterer det åpenbare,nemlig hvor noe så i granskauen gravid jeg ser ut nå 😂 men det modnes ganske jevnt og trutt nå,så vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Endte med akutt ks en uke etter termin her :-) hadde ikke helt regnet med det, men sånn ble det. Ut kom lillemann iallfall enten det var på den ene eller andre måten. Alt bra med alle mann heldigvis :-) har dessverre hatt en tung tid etterpå da jeg mistet litt mye blod og ble sengeliggende to dager. Har slitt med mye ryggsmerter etterpå også, i tillegg til et operasjonssår som er veldig ømt. Men begynner å gå seg til nå heldigvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, den er kjip, vårbarn. Sånn hadde jeg det med førstemann. Akutt keisersnitt og stort blodtap, nesten 1 liter. Det gjorde at jeg ikke var meg selv på mange uker, og i tillegg til et stort sår på magen, var det en tung tid. Så jeg forstår hvordan du har det. Det blir heldigvis bedre, hang in there. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemann kom endelig 27.05,seks dager over termin :) kom inn med 3cm mellom ti og halv elleve på kvelden den 26.,og han var ute 03:56,så her gikk det unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Mini kom den 14. Mai ❤️To dager før termin 😊 lenge siden jeg har vært her inne nå.

Hvordan går det med dere andre? :)

Endret av Lionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemann kom som det står her 6 dager over termin, og dagene har virkelig bare flydd dette første halve året :-) Jeg koser vettet av meg som mamma til en fantastisk blid og fornøyd gutt. Vi fikk en litt tøff start med nyfødtinfeksjon og høy crp,så det ble 10 lange dager på sykehuset. Han ble heldigvis fort frisk,og vi har ikke merket noe til det siden :-)

 

Ellers er dagene lange,jeg som er vant til å ha mange jern i ilden syntes det er litt ensformig å "bare" være hjemme.Men kjempemorsomt å følge utviklingen på "Tassen" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...