Gå til innhold

dere som har blitt/ blir fulgt opp påUllevål kan dere gi meg svar?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

dere som har blitt/ blir fulgt opp påUllevål, får dere også veiledning FØR graviditet og medisiner av dem? eller KUNN ultralyd?

 

*fastlegen skjønner seg virkelig ikke på HA og jeg ønsker å bli fulgt opp av andre…..*



Anonymous poster hash: 43f92...807
Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Få fastlegen din til å henvise deg til en god gynekolog, de er de med best ekspertise og som gir mest troverdig informasjon er min erfaring. Anbefaler dr. Åsle-Marit Ullern på Best Helse Nordstrand, hun har jeg gått til eller Kristine Meidell på Linderud, to dyktige damer. Fikk resept på crinone og albyl-e på Ullevål men ikke så mye matnyttig info utover det!

Lenke til kommentar

Takk for svar. Men jeg bor sentralt og har ikke bil. Jeg tror det blir for langt å dra😢❤️

Åh... Føler virkelig har behov for å bli oppfulgt skikkelig.

 

Anonymous poster hash: 43f92...807

Lenke til kommentar

Finnes sikkert noen flinke gynekologer der du bor også?! Gjør litt research og få legen din til å henvise deg. Jeg gikk til Ullern som gynekolog og Siri von Krogh som jordmor og det føltes så godt å bli fulgt opp nært og proffesjonelt. Etter 4 stykk MA ble jeg mamma til to jenter i 2011 og 2012, så det er håp. Masse lykke til! 

 

(PS! Er bare 15 minutter med t-bane fra Jernbanetorget til Linderud t-bane)

Lenke til kommentar

takk <3 men da har jeg henne i bakhodet om jeg ikke finner noen nærmere <3 åååååh..... <3 <3 <3 



Anonymous poster hash: 43f92...807
Lenke til kommentar

Både åstle Marit Ullern og en som heter Øystein Magnus er dyktige! Øystein magnus hjalp meg slik at vi fikk Ingrid som er 8 mnd nå! Ullevål gir ikke prednisolon med mindre det er beviste medisinske grunner til det.. Kontakt Øystein Magnus, holder til på Majorstua! Du må be om å få komme til han, ikke ho dama som jobbe der!

Lenke til kommentar

Annonse

selma, kan man komme dit med henvisning? ser ikke noe info på nettsiden... :/



Anonymous poster hash: 43f92...807
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

oppdatering

var inne på Ullevål, de sa de ikke hadde kapasitet til å følge meg opp så da er ikke det et alternativ uansett. fått henvisning nå av legen for privat gyn så da ringer jeg nok oslogynekologene straks, nettopp blitt gravid så tvi tvi!



Anonymous poster hash: 43f92...807
Lenke til kommentar

Annonse

  • 2 uker senere...

venter fortsatt på time, er 6 uker idag så skal ringe å purre. har skikkelig behov for en UL snart! :P



Anonymous poster hash: 43f92...807
Lenke til kommentar

Har ikke vært utredet for HA, men går til Sverre Sand. Han er også en av Oslogynekologene, veldig dyktig og en fantastisk fin lege :)

Masse lykke til!

 

Anonymous poster hash: ba720...99a

Lenke til kommentar

så morsomt! han endte jeg opp med å få time hos! :) godt å høre at du anbefaler han :)



Anonymous poster hash: 43f92...807
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...