Gå til innhold

Møkk lei!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei :) føler meg ganske desperat nå.. Ble gravid i Februar 2015 og mistet i uke 6. Vi hadde prøvd i over 2 år da det endelig klaffet, så mistet vi.. Har prøvd lenge nå å prøver å komme tilbake i normal hverdag, men det er jammen ikke lett! Trodde virkelig det hadde klaffet denne måneden, men 5 dager etter forventet mens kom tr.. Føler syklusen min er helt på bærtur etter SA.. Er det noen som har noen tips til å få det til og klaffe? legen min mente jeg var for undervektig til å bli gravid, så jeg kjempet meg opp til 10 ekstra kilo på 3 mnd (sier litt om hvor sterkt jeg ønsker å bli mamma) og fortsatt klarer vi ikke... Føler ikke legen min tar meg på alvor, men må jo være en grunn til at det aldri fester seg. Noe Noen som har opplevd lignende?

 

Anonymous poster hash: 68d1c...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjipt :( Vi har vært prøvere lenge og, og det sliter på psyken.

 

Etter ett år med prøving burde man utredes, eller et halvt år dersom du er over 35. Den mest vanlige grunnen til at man ikke blir gravid er endometriose. Man kan ha endo helt uten symptomer. Det finnes også flere andre grunner, men det vet man ikke før man har testet for diverse. Har legen din nevnt noe om utredning? Rart hvis h*n ikke har nevnt noe om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, forstår veldig godt at du er lei deg. Her har vi etter ett år som prøvere kommet oss til gynekolog pga uregelmessige sykluser

Jeg har fått tatt innvendig ultralyd og sett at jeg ikke har cyster, og har masse egg, fikk også se en folikkel som lå klar, men tester en uke etter viste at egget ikke hadde sluppet.. Jeg har fått femar på resept og håper på klaff neste syklus. Nå ble det mye om meg her, men det jeg mener med det er at det kan være lurt å få sjekket ståa der inni :-) vi fikk også vite ved en sæsædprøve at mannen lå i det nedre normale sjiktet, slik at disse to problemene sammenlagt har skapt trøbbel for oss. Håper det løser seg for dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ble gravid i mars 2012 men mistet. Ble gravid igjen oktober samme år men hadde en MA. Etter dette har kroppen klikket. Har ikke blitt gravid etter det :( har du prøvd pergo? Få en henvisning til gynekolog :) jeg har enda ikke lykkes med å bli gravid men prøver nå med pergo.

 

Anonymous poster hash: 97ab0...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei. Vet så godt hvordan du har det..  Er selv drit lei alt av prøving, sykehus, hvite frakker å negative tester.. 

Men forhåpentlig er alt slitet verdt det til slutt :)

Endret av Ønskelille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å bruke Efamol Efamol (kjøp på www.caredirect.no), det er et hormonregulerende naturprodukt. GLA, omega6 & nattlysolje, så ingen kjemikalier og ikke noe 'farlig'.. :)

 

Den balanserer altså hormonene, jeg fikk regelmessig mens etter bare to mnd bruk! I tillegg så gjør den slimhinnen i livmoren tykkere og mer 'beboelig'!

Bivirkninger: sterkere hår & negler ;)

 

Ble gravid etter ca fire mnd. Brukte også Clearblue Fertilitetsmonitor. Da jeg ble gravid kom faktisk EL fire dager senere enn jeg trodde...

 

Bruk trippel dose!! (i minst tre mnd!)

 

Lykke til!

 

PS. Selv om det er en dårlig trøst akkurat nå, så får du ikke babyen du skal ha, hadde det ikke vært for alt dette... ;)

 

Anonymous poster hash: 17b17...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Hei,

 

Litt sent ut her, men funnet ut noe mer om hva det kan være? 

Fått vite noe rundt hvorfor du mister?

Mannen min har kromosomfeil og en av tingene jeg har lært i løpet av denne tiden er at ved en slik kromosomfeil er sannsynligheten stor for å miste om man blir gravid i det hele tatt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...