Gå til innhold

termin Januar 2016 <3


blomstgull

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror termin er 4januar:) men er usikkernpå når EL var. Var ikke heeeelt planlagt da. Men er super glade!:)

Tvi tvi for at dette går bra!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere et slags press nederst i magen? På midten liksom..

 

 

Det er tre ting jeg er redd for.. Å miste (nervøs hver gang jeg tørker meg) For at fosteret skal slutte å vokse (uten at jeg merker det) og at det er svangerskap utenfor livmoren. Spesielt litt skeptisk på det siste, siden jeg har en trang eggleder...   Uff, hjelp :/ 

 

Hvor tidlig kan man evt merke svangerskap utenfor livmor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som normale bekymringer. Men folk får jo barn, så da er det vel håp for oss også.

 

Er dere førstegangs eller har dere barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt å være nervøs. Jeg er selv drit-nervøs siden jeg mistet i MA i høst, uten forvarsel eller blødninger eller noe annet skummelt i forkant. Jeg har vært å målt hcg idag og skal måle igjen på onsdag. Får også tidlig ultralyd 15 mai, men dette er fordi jeg har MA bak meg. Jeg har 2 barn fra før på 8 og 6 år og ønsket meg nr 3 siden minste var 2-3 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg 7 + 4 håper jeg da. Var da vi oppdaget min MA med tvillingene i høst, så håper ikke det betyr ulykke og være like langt som da. Og at vi får se ett eller 2 bankende hjerter denne gang ❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg! <3 

 

Har ei veninne som er to uker før meg i løpet. Hun var på tidlig ul idag (prøverør) og fikk se et bankende hjerte på rett plass! <3 <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fantastisk ❤ Vi er også henvist til prøverør og skulle egentlig ha første forsøket i høst, også tester jeg positivt 4 dager etter at henvisningen er sendt!! Helt uvirkelig ❤ Men føler meg på ingen måte trygg før jeg har sett et hjerte slå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg fikk positiv test i går og har menstermin 5. januar. Det var veldig planlagt så det var en veldig fin overraskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig <3 jeg har en gutt på 2 år så gleder oss til å få en til :)

er også veldig nervøs nå i starten! er så nervepirrende! har også syyyyyykt vondt i korsryggen typ mensen vondt. eneste symptomer så langt, vel i tillegg til å være trøtt da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det eneste jeg merker er litt vonde og større pupper, litt trøttere enn vanlig på jobb ( GJEEESP) og mensmurringer. Føles som mensen skal dukke opp hele tida.

 

Vil gjerne ha mer symptomer jeg altså <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pleier gjerne å dukke opp etter uke 6 :) håper jeg slipper unna morgenkvalmen denne gangen også :) syns det er spennende med Januar baby <3 lillemann ble født i mai liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt småkvalm og mye slappere enn jeg bruker å være. Jeg bruker gjerne å sitte oppe lenge om kveldene, men de siste dagene går jeg til sengs av egen fri vilje 23.30. 

Kjenner på jeg er litt bekymret fordi jeg drakk alkohol på en stor feiring dagen før jeg fikk positiv test. Jeg hadde testet meg to dager før dette og fått negativ test. 

Ellers er jeg litt forvirret for hva jeg faktisk kan gjøre og ikke. Klart jeg ikke skal røyke, drikke, diverse mat osv, men tenker på f.eks trening, (er vant til å trene med ganske høy intensitet) jobb osv.

Så koselig å ha en på 2 år fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere et slags press nederst i magen? På midten liksom..

 

 

Det er tre ting jeg er redd for.. Å miste (nervøs hver gang jeg tørker meg) For at fosteret skal slutte å vokse (uten at jeg merker det) og at det er svangerskap utenfor livmoren. Spesielt litt skeptisk på det siste, siden jeg har en trang eggleder...   Uff, hjelp :/ 

 

Hvor tidlig kan man evt merke svangerskap utenfor livmor? 

Kjenner ikke press, men rett før positiv test kjentes det akkurat ut som jeg skulle få mensen og jeg fikk til og med den faste mensenkvisa på akkurat samme tidspunkt.

 

Er selv redd for å oppdage blod hver gang jeg tørker meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i seng før kl 22, sovner nesten samtidig som ungene kl 19.30 - hehe.

 

Jeg er også bekymra, men det tror jeg alle er i 1 trimester 😔 vi må bare være positive!

 

Statistikken er heldigvis på vår side, det går som regel bra ❤️ Jeg må nødt til å tenke sånn til tross for at jeg har vært på feil side av den statistikken. Denne gangen SKAL det gå bra 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nettopp svar på min første hcg måling og den var tatt igår 5+0  og var på 1359. Legen sa det var kjempebra :) Håper det stemmer og at blodprøven imorgen viser fin stigning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, og gratulerer med graviditeten! :) Håper det er ok om jeg skriver her..vet ike enda om jeg hører til her :) Når regner dere terminen fra? Siste mens første dag? Jeg får svak positiv på kanskje hver tredje test, billigtester fra nettet vel og merke.. Hadde mens forrige gang 26 mars..skulle ikke testene vært positive nå på morraurin? Tok i går ettermiddag, svaaaaak positiv, måtte stå i vinduet for å skimte streken. Tok på morraurin i dag, den var negativ.. Merkelig. Har testet mange tester nå i ei uke, og di positive testene har ikke blitt sterkere, og som sagt i dag var den negativ igjen. Har også prøvd CB Digital, denne var også negativ.. Håper på svar fra noen :) På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testene burde slå sterkt ut på deg nå da ja.

Se på albumet mitt på galleri til sammenlikning på den sterkeste der. Jeg hadde første dag i siste mens 23 mars.

 

men: hcg kan stige sakte hos noen, og det finnes jo de som tester negativt lenge over ikm og alikevell er gravide :) Så lenge mensen holder seg borte er det håp :) Håper du er gravid og kan hoppe inn på 1 trim for godt veldig snart. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...