Gå til innhold

Hvorfor blir denne tråden låst?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144211358-er-det-frekt-å-ringe-utleier/page-2#entry147156931

 

Og den blir låst pga av folk kommenterer Sug Luts frekke svar, mens hennes kommentarer får stå i fred, selv om dem er ganske så drøye?

 

Forventer faktisk er svar her, dette er jo ikke greit? Har Sug Lut egne regler å forholde seg til? Og spar meg for kommentarer om at hennes svar i denne tråden er ok.

 

Anonymous poster hash: 84354...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden ble låst fordi det på kort tid ble postet mange stygge personangrep i tråden. Det er ikke greit å kalle folk alt fra psykopat til jævla heks. Når folk ikke gidder å forstå at det ikke er greit, så har man ikke noe valg. Hver gang jeg fjernet ble et nytt innlegg postet. Og jeg gidder ikke sitte oppe hele natten for å slette personangrep.

 

Kira

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ble låst fordi det på kort tid ble postet mange stygge personangrep i tråden. Det er ikke greit å kalle folk alt fra psykopat til jævla heks. Når folk ikke gidder å forstå at det ikke er greit, så har man ikke noe valg. Hver gang jeg fjernet ble et nytt innlegg postet. Og jeg gidder ikke sitte oppe hele natten for å slette personangrep.

 

Kira

Det forstår jeg. Men spørsmålet mitt er vel heller hvorfor sug luts bidrag i denne tråden får stå, når de er såpass drøye? En hvilken som helst annen kunne ha skrevet det hun skrev og alle hadde fått kommentarene slettet!

 

Anonymous poster hash: 84354...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...