Gå til innhold

100 dager igjen til termin :)


Leirha

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som syns tiden flyr?
100 dager, vel høres det jo mye ut, men eg ettappe er unnagjort, snart 3 trimester nå.

Syns det går fort, selvom om jeg har vært sykemeldt siden uke 15, har ikke så mye å henge fingrene i, og en skulle trodde at det gikk seinere da.

Vet av erfaring at det er mellom uke 20 og 28 jeg legger mest på meg, den er vel sånn med de fleste i svangerskapet.
Har gått opp 8 kg, men mangler fortsatt 2 kg for å nå opp til der jeg var 3 mndr før jeg ble gravid.
Fornøyd med det.

Eller har jeg ingen plager bortsett fra den syke, syke halsbrannen som gjør at jeg kaster opp blod inni mellom.'
Men den var ventet pga spiserørsbrokken.

Hvordan går det med dere damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ssjuni15

110 dager igjen her! Håper vekten flater ut snart, for nå har jeg gått opp 4 kg siste 8 uker... 5 kg totalt, etter 25 uker, så er jo ikke katastrofe...:) Ellers er formen veldig bra! Merker jo at energien ikke er helt som normalt, men det må man kanskje regne med😉

 

Har handlet vogn og bilstol i dag da! Stokke på 30%, så vi sparte mange tusen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

114 dager igjen her :) Jeg har født alle barna før termin, så sannsynligvis er det enda kortere. Vi har alt av klær, vogner, seng, stellebord osv, så nå er navn det store diskusjonstemaet :) Bra form minus bekkensmertene, og lagt på meg 7-8 kg. Spent på hvor lenge jeg holder ut i jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 105 dager igjen og har lagt på meg 10kg allerede. Føler jeg ser direkte motbydelig ut. Vet ikke helt hvor lenge jeg orker å jobbe mer jeg heller. Håper jeg klarer 100% ut mai. Men vi får nesten bare se. Sliter med både bekken, rygg og har forferdelig halsbrann så jeg sliter med å sovne. Når jeg først har sovnet våkner jeg av leggkramper. Kjenner at dette er det siste barnet jeg skal ha for å si det sånn 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...