Gå til innhold

Vogn- trenger hjelp!


Siljaa

Anbefalte innlegg

Jeg skal bli mamma i oktober, og det føles som om det er 100år siden sist 😄

Trenger derfor råd fra dere om hvilken vogn jeg bør velge!

Jeg bor i en liten by, og vogna blir mest sansynlig brukt mest til trilleturer langs fortau/ litt butikk og litt grusvei osv nermere våren.

Er mye snø her jeg bor- og babyen kommer i oktober, så er viktig at vogna er god på vinterføre.

 

Tenker en vogn som har både bag til de første mnd og en sportsdel man kan bruke etter bag- perioden er over.

Vi er relativt høye foreldre om det har noe å si for hvilken vogn som dere mener passer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Har vært gjennom 2 barn med dertil hørende vogner og for meg (med lang mann) har håndtak som kan justeres vært kjekt. Da kan både han og jeg trille med armene i normal stilling.

 

Svingbare forhjul er et must for oss - vi bor også et sted med mye snø og har enda til gode å måtte låse de.

Vendbar sittedel -da må du ikke plassere barnet forover for tidlig

Det er de 3 tingene som stod øverst for vår del.

 

Så har du andre ting som romslig handlekurv, full liggestilling i sittedel, bilstod adapter som kan kjøpes osv. Det finnes så mye å velge mellom, men trillekomfort kommer foran det meste.

 

Nå er vi ferdig med vogn og skal til å selge vår - ikke bare bare det heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har vært gjennom 2 barn med dertil hørende vogner og for meg (med lang mann) har håndtak som kan justeres vært kjekt. Da kan både han og jeg trille med armene i normal stilling.

 

Svingbare forhjul er et must for oss - vi bor også et sted med mye snø og har enda til gode å måtte låse de.

Vendbar sittedel -da må du ikke plassere barnet forover for tidlig

Det er de 3 tingene som stod øverst for vår del.

 

Så har du andre ting som romslig handlekurv, full liggestilling i sittedel, bilstod adapter som kan kjøpes osv. Det finnes så mye å velge mellom, men trillekomfort kommer foran det meste.

 

Nå er vi ferdig med vogn og skal til å selge vår - ikke bare bare det heller :)

Hvilken vogn har dere hatt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...