Gå til innhold

Hvor vanlig er egentlig MA


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trodde ikke det var vanlig i det hele tatt, men fikk til svar fra gynekologen min at det ikke var så vanlig men heller ikke uvanlig. Har du hatt en?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Prøv å hold deg unna nett! Du finner ikke noe svar på din egen kropp der, alle har det forskjellig i graviditeten! For hver uke som går er du tryggere. :-) Men her inne er det lett å forville seg i bekymringer!

Lenke til kommentar

Ja , er jo 12 uker på vei nå!

Gruer meg til ultralyd i slutten av mai, bare tenk om det ikke er no bankende hjerte liksom. Vet jeg ikke skal tenke sånn, men er ikke så lett.

Har jo vært på ultralyd i uke 8, og så et bankene hjerte :-) men har jo også hatt småblødninger innimellom

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Nei har ikke det. Men er redd for det. Leser jo så mye rart på nettet..

:/

Jeg er også utrolig redd for MA og SA.

Har lest masse på forum de siste uken og føler det er en gjenganger at alle har opplevd opptil flere MA eller SA. Jeg er førstegangsgravid i uke 7 ca., og tenker at jeg helt sikkert må gjennom SA eller MA, enn at dette skal utvikle seg riktig og perfekt 😕

 

Uansett er det ikke annet for oss å gjøre enn å håpe på det beste. Kanskje lese litt mindre på nettet og rett og slett bare ta en dag av gangen 😊 Er faktisk ikke stort annet vi kan gjøre fra eller til.

 

😁

Lenke til kommentar

Annonse

 

Nei har ikke det. Men er redd for det. Leser jo så mye rart på nettet..

:/

Jeg er også utrolig redd for MA og SA.

Har lest masse på forum de siste uken og føler det er en gjenganger at alle har opplevd opptil flere MA eller SA. Jeg er førstegangsgravid i uke 7 ca., og tenker at jeg helt sikkert må gjennom SA eller MA, enn at dette skal utvikle seg riktig og perfekt

 

Uansett er det ikke annet for oss å gjøre enn å håpe på det beste. Kanskje lese litt mindre på nettet og rett og slett bare ta en dag av gangen Er faktisk ikke stort annet vi kan gjøre fra eller til.

 

 

Tror det er viktig å holde seg unna nettet. Husk alle de som ikke er på nett som det går bra med! Tror mange søker til nettet for støtte når noe går galt. Pluss at det er 80% sjanse for at det skal gå bra! Masse lykke til!

Lenke til kommentar

 

 

 

Nei har ikke det. Men er redd for det. Leser jo så mye rart på nettet..

:/

Jeg er også utrolig redd for MA og SA.

Har lest masse på forum de siste uken og føler det er en gjenganger at alle har opplevd opptil flere MA eller SA. Jeg er førstegangsgravid i uke 7 ca., og tenker at jeg helt sikkert må gjennom SA eller MA, enn at dette skal utvikle seg riktig og perfekt

 

Uansett er det ikke annet for oss å gjøre enn å håpe på det beste. Kanskje lese litt mindre på nettet og rett og slett bare ta en dag av gangen Er faktisk ikke stort annet vi kan gjøre fra eller til.

 

 

Tror det er viktig å holde seg unna nettet. Husk alle de som ikke er på nett som det går bra med! Tror mange søker til nettet for støtte når noe går galt. Pluss at det er 80% sjanse for at det skal gå bra! Masse lykke til!

Huff, ja jeg vet. Er jo egentlig helt tullete! 🙈

Lenke til kommentar

 

 

 

Nei har ikke det. Men er redd for det. Leser jo så mye rart på nettet..

:/

Jeg er også utrolig redd for MA og SA.

Har lest masse på forum de siste uken og føler det er en gjenganger at alle har opplevd opptil flere MA eller SA. Jeg er førstegangsgravid i uke 7 ca., og tenker at jeg helt sikkert må gjennom SA eller MA, enn at dette skal utvikle seg riktig og perfekt

 

Uansett er det ikke annet for oss å gjøre enn å håpe på det beste. Kanskje lese litt mindre på nettet og rett og slett bare ta en dag av gangen Er faktisk ikke stort annet vi kan gjøre fra eller til.

 

 

Tror det er viktig å holde seg unna nettet. Husk alle de som ikke er på nett som det går bra med! Tror mange søker til nettet for støtte når noe går galt. Pluss at det er 80% sjanse for at det skal gå bra! Masse lykke til!

Huff, ja jeg vet. Er jo egentlig helt tullete!

 

Har gjort det masse selv, graver seg bare ned i gjørma ;) Men man vil jo ha svar MED EN GANG! Hehe

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...