Gå til innhold

OUL :)


Augustfrua

Anbefalte innlegg

Vi har vært på oul - herlig opplevelse. Vi venter en liten gutt :) flere som har vært eller nærmer seg? Er vel tida for oul i ukene fremover? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig da og gratulerer med en liten gutt. Har OUL 21 april så må smøre meg litt med tolmodighet. Har hele tiden hatt guttefølelse så nå prøver jeg å nullstille meg frem til vi vet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende. Jeg har også ordinær ultralyd 21.april. Har to gutter fra Før og føler at det er gutt denne gangen også. Blir spennende å se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har vi vært på OUL! Fantastisk opplevelse:) Gøy å se, og det var godt å få vite at alt ser fint ut. Var veldig aktiv og sparket som bare det. Vi venter en liten jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var på oul i går og alt så bra ut :) Herlig å se den lille igjen. Ble satt tilbake 3 dager, så termindatoen blir 9/9. Ser ut som det blir en lillesøster på storebror, stor stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi også vært på oul og alt så helt fint ut! Vi skal ha en liten gutt! Så kjekt å se at alt så bra ut! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL i dag og fikk se en frisk og fin liten gutt som suttet på tommelen 💙👶💙 kjønnet på babyen har vi bestemt oss for å holde hemmelig for "offentligheten" 😊 ble som forventet satt litt tilbake, så ny termin er 16/9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også vært på ultralyd og der var jordmor ganske sikker på at hun så en pung. Babyen snudde ganske mye på seg og hadde navlestrengen mellom bena så var ikke så lett å se. Han var frisk og fin og alt så bra ut! Termin 20 . September.

Vi har to gutter fra før. Det blir stas med en til i flokken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte helt ut å skrive inn etter UL på Mandag :)

 

Alt vel med lille jenta i magen heldigvis, og ny termin 17 September :D Super glad :D

 

Gratulerer alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt bra på UL i går:) En aktiv liten gutt:) Har hatt en nervepirrende stund frem til nå med morkaken forran åpningen (placenta previa totalis) med blødning og beskjed om å ta det med ro. Nå har den flyttet seg litt, og er bare litt forran, så det kan se ut som at det er mindre fare for skumle blødninger og kanskje blir det vanlig fødsel fremfor keisersnitt:)

Utrolig lettet etter å ha "holdt pusten" i lang tid. Mistet i uke 17 i sist svangerskap, så det er også veldig stor lettelse å ha kommet forbi den uken! :danse:  :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at den har flyttet litt på seg, Petuniamor, håper den fortsetter å flytte seg helt bort :) Skal du til ny kontroll om noen uker da? Skjønner det har vært tøffe uker når du mistet så sent som i uke 17 sist, det er sent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ikke på ny kontroll før i juli, men jeg tror jeg kommer til å ta en privat ultralyd hos en gynekolog jeg har vært hos flere ganger, i mai eller tidlig juni. Tør ikke planlegge noe særlig for sommerferien hvis jeg går og er redd for blødninger. Flytter den seg helt, kan jeg leve mer som normal gravid, og det hadde vært en lettelse før sommerferien:)

Tøft å være gravid etter å ha mistet ja. Kan fortsatt få øyeblikk med panikk, men det er en god del bedre nå etter OUL:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på oul forrige uke. En liten gutt og ser ut til alt står bra til med han foreløpig. Fikk beskjed om jeg har SUA dvs en en arterie i navlestrengen istedenfor to som er normalt.De sa vi ikje skulle bekymre oss da alt annet så fint ut, men lettere sagt enn gjort. Har omsider begynt å slippe bebekymringen litt etter å fått snakke med jordmor og snakket med en familie familiebekjent som er fødselege.

Blir ny ul i midten av juni for å sjekke veksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på oul på mandag. Har 3 gutter fra før og venter nå en jente !! Hadde slått fra meg tanken om at jeg kunne få noe annet enn gutter, hehe. Frisk og fin ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig! Tenker minstejenta blir passet godt på av storebrødrene når hun vokser opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg helt sikker på ! :) blir gøy å få inn litt rosa i huset.. Jeg er for gammel til å gå med rosa og pastell, hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...