Gå til innhold

Ting virker ikke som de skal


Iiiiik

Anbefalte innlegg

Gjest Hanne Mari

Hei

Har nå fått beskjed om at annonsene som skaper problemet er fjernet, men de kan dukke opp igjen pga en automatisk sync. Det jobbes med å fjerne denne. 

I mellomtiden hjelper det å refreshe siden (evt kopiere det du har skrevet først). Men jeg skjønner godt at det er innmari irriterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Har nå fått beskjed om at annonsene som skaper problemet er fjernet, men de kan dukke opp igjen pga en automatisk sync. Det jobbes med å fjerne denne. 

I mellomtiden hjelper det å refreshe siden (evt kopiere det du har skrevet først). Men jeg skjønner godt at det er innmari irriterende. 

Hva mener du med å refreshe siden?

 

Anonymous poster hash: 47806...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Mari

Oppdatere den, så den laster seg inn på nytt, da kommer det nye annonser.

PC: ctrl + R

Mac: Epletast + R.

Evt trykke på halvsirkelpila i eller ved siden av adressefeltet hvis du har det i din nettleser.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor lang tid dette har tatt! Det er like gale nå som før. Og jeg må ofte oppdatere flere ganger etter hverandre før det virker. Veldig kjedelig. Ender ofte opp med å ikke svare.



Anonymous poster hash: 25d57...8b6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det vært store tekniske problemer her inne i ukesvis. Nå begynner snart min, og sikkert andres, tålmodighet å ta slutt her.

 

Inn/utloggingsknappen fungerer bare en tredjedel av gangene, etter å ha svart i en tråd lar det seg sjelden gjøre å lage enda et innlegg (hvis man i det hele tatt får "svar"- knappen til å respondere så blir teksten svakt grå og lar seg ikke publisere), og det samme skjer ca en tredjedel av gangene i tråder man svarer for første gang i. I tillegg er det en mengde andre problemer med knappene som ikke fungerer som de skal i det hele tatt.

 

Med andre ord er det noe dere må ta alvorlig og få skikkelig teknisk hjelp til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det vært store tekniske problemer her inne i ukesvis. Nå begynner snart min, og sikkert andres, tålmodighet å ta slutt her.

 

Inn/utloggingsknappen fungerer bare en tredjedel av gangene, etter å ha svart i en tråd lar det seg sjelden gjøre å lage enda et innlegg (hvis man i det hele tatt får "svar"- knappen til å respondere så blir teksten svakt grå og lar seg ikke publisere), og det samme skjer ca en tredjedel av gangene i tråder man svarer for første gang i. I tillegg er det en mengde andre problemer med knappene som ikke fungerer som de skal i det hele tatt.

 

Med andre ord er det noe dere må ta alvorlig og få skikkelig teknisk hjelp til.

Enig. Jeg er drittlei

 

Anonymous poster hash: 47806...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten å være noen teknisk ekspert, så tror jeg det må være langt større tekniske problemer inne i systemet enn det som foreløpig er avdekket. En enkelt reklame kan umulig ha en så omfattende effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Mari

Hei

Jeg skjønner godt at dette er irriterende og frustrerende. Det er sikkert ingen trøst,men det er skikkelig irriterende for meg også, ettersom det også gjør det vanskelig å bruke admin-verktøyet. Jeg har purra, og de jobber med det, men jeg er veldig enig i at det tar for lang tid.

 

Siden jeg selv ikke har kunnskapen som skal til for å fikse det kan jeg dessverre ikke gjøre noe aktivt som å feilsøke. 

 

Jeg håper virkelig det fikser seg snart, det er absolutt ikke ønskelig at det skal være sånn over lengre tid!

 

Hanne Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner dette tærer enormt på tålmodigheten! Hos meg blir klikk bare verre og verre, og nå får jeg omtrent ikke til noe uten å oppdatere både 10 og 15 ganger! Ikke får jeg til å svare på personlige meldinger, opprette nye emner, følge tråder eller svare i innlegg. Absolutt ingenting fungerer som det skal. Ser at det blir purret på, men synes det har tatt ekstremt lang tid dette. Greit at det er påske, men håper dette blir hovedfokuset når alle er på plass etter påske.

 



Anonymous poster hash: 8a964...921
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet har bare blitt verre og verre de siste ukene og nå hjelper det ofte ikke å selv om jeg laster inn på nytt både 15-20 ganger. Fås se om jeg får dette gjennom her. gir meg ikke så lett, men nå er jeg veldig lei.

 

Kanskje en ide å bytte it selskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommerfuggel

Huff da! Vi er veldig frustrerte selv :(

Men jeg vet at forumsansvarlig pusher det hun kan, og så får vi håpe det blir fikset så fort hverdagen er i gang igjen :)

 

Men dere som bruker mobilen, er det mest problemer med mobilversjonen eller full versjon? Eller er det like ille på begge??

 

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da! Vi er veldig frustrerte selv :(

Men jeg vet at forumsansvarlig pusher det hun kan, og så får vi håpe det blir fikset så fort hverdagen er i gang igjen :)

 

Men dere som bruker mobilen, er det mest problemer med mobilversjonen eller full versjon? Eller er det like ille på begge??

 

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Mobilversjonen virker sånn passe greit, men får ikke varsler og å sitere går bare noen ganger.

 

Fullversjonen får jeg ikke logget inn på engang så den er helt ubrukelig.

 

Anonymous poster hash: 88545...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er fortsatt et problem!

Burde vel fikses snart???

 

Anonymous poster hash: 075d6...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er fortsatt et problem!

Burde vel fikses snart???Anonymous poster hash: 075d6...e54

Jeg regner med at dette er det første de tar tak i når de er tilbake fra ferie i morgen.

 

Kira

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dårlig at det ikke blir fikset før, påske eller ei. Jeg har adri vært på noe annet forum med så mye og ofte problemer som det er her :(



Anonymous poster hash: 47806...b07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Mari

Hei

Jeg skjønner godt det er fryktelig irriterende. Jeg er i kontakt med de som kan fikse det, og håper de finner en løsning snart.

Hanne Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det helt utrolig vanskelig, ikke får jeg lest varslene, ikke får jeg til og quote, og skal jeg svare på ett innlegg så må jeg bruke stor editor, eller så blir skriften lysegrå og det går ikke og poste, jeg har prøvd og oppdatere  siden, men det hjelper kun når jeg trykker liker ( må refreshe da slik at min liker kommer opp)

 

Håper det blir fikset snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Mari

Hei

Har samme problemet selv. Alle som tenkes kan har fått beskjed, og det jobbes med saken! 

Hanne Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...