Gå til innhold

tissetrengt men klare ikke å få mye ut?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Må vite om det er flere som har det samme problemet som meg! Jeg merket i dag at jeg må veldig tisse åsså går jeg og prøver så kommer det bare bittelitt ut :/ så 10 min etterpå må jeg ekstremt på do igjen men kommer ikke mye ut! Sykt irriterende. Kan det være noe annet enn graviditet? Er 11+5 i dag. Svir ikke når jeg tisser. Bare veldig ubehagelig når jeg kjenner det presser sånn på blæra hele tiden!

 

Anonymous poster hash: bef73...355

 

 

 

Anonymous poster hash: bf301...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplever det samme. Må på do og kommer lite ut, andre ganger mer, prøver å holde meg, men blir bare irriterende å tenke på at jeg må. Jeg er nå 8+4. Har skjønt at det er slik i starten og så igjen i slutten av graviditeten. Så har skjønt at det er helt normalt ;)

 

Anonymous poster hash: 9ef9e...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sikkert være graviditeten eller stum uvi. Jeg har hatt det mye uten de typiske symptomene. Gikk sånn nesten ett år og fikk nyrebekkenbetennelse...men det er en helt annen sak. Du får ikke det uten å merke det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det også sånn. Er 8 + 1 nå og de siste dagene er det blitt en del verre, nå tar jeg bare med meg en bok på do og sitter der en god stund, for jeg tisser i hytt og pine og er aldri tom føler jeg. Om jeg bare tisser og reiser meg igjen så går det bare noen sekunder før jeg kjenner jeg må tisse på nytt og sånn fortsetter det. Har ikke noe infeksjon, så regner med det hører til graviditeten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert helt normalt, men neste gang du er hos legen kan du jo nevne det og høre om det kan være lurt å sende urinprøve til dyrkning. I en av mine graviditeter hadde jeg mange urinveisinfeksjoner uten å merke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Runforit

Ekstra gøy før en joggetur. Tisser, løper 3 km, løpe å tisse, løpe 5 km til :P Det er helt normalt. Det er fordi livmoren vokser og presser på blæren. Blir litt bedre når den popper opp, men så blir det verre når babyen blir større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn her også! Har alltid sovet hele natta, nå er jeg oppe to - tre ganger for å tisse noen dråper :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...