Gå til innhold

Liv i leiren?


Blomstogbier

Anbefalte innlegg

Hei, hei! Hvor er dere fra? Hobbyer? Var graviditeten planlagt? :)

 

Er fra Akershus, elsker å sy og tegne, samt gå turer i naturen. Graviditeten var ikke planlagt, men var ikke forsiktige så visste det kunne skje :) !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det liv ja :)

 

Er fra Bergensområdet og er også glad i å sy så må innrømme at produksjonen av utstyr/klær så smått har begynt... Endelig blir det noe til meg selv og ikke bare en haug med gaver. Siden jeg er gravid etter IVF er graviditeten veldig planlagt og velkommen. Prøvde i 2 år før vi lyktes nå i januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det liv ja :)

Er fra Bergensområdet og er også glad i å sy så må innrømme at produksjonen av utstyr/klær så smått har begynt... Endelig blir det noe til meg selv og ikke bare en haug med gaver. Siden jeg er gravid etter IVF er graviditeten veldig planlagt og velkommen. Prøvde i 2 år før vi lyktes nå i januar :)

Sååå koselig! Hva syr du? Jeg skal skaffe meg en overlock så jeg kan sy bodyer etc, men foreløbig blir det bukser, topper og sommeklær til førstemann :) så fint at dere lyktes, det må være en god følelse med en skikkelig etterlengtet baby som vokser og gror i magen! Endret av Blomstogbier
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det såvidt liv, er så utrolig dårlig :P Men har faktisk vært hos jordmor for første gang, så det hjelper litt å tenke at det faktisk kommer noe bra ut av denne elendigheten jeg føler på nå :) Jeg er fra nordmøre, men bosatt i Arendal. Barnet var planlagt, men vi hadde prøvepause den mnd spiren satt pga mye sykdom, var visst det som skulle til :) 

 

Har lite hobbyer akkurat nå men veldig glad i å lese :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Lillestrøm. Prøvd å bli gravid 2.5 år. Hadde MA i Jan 14. Nå gravid i uke 8 og det tok et år akkurat. Jeg begynte å studere igjen, Helseadministrasjon, så jeg har ikke mye tid til annet enn å lese og skrive oppgaver ved siden av 100% jobb....samtidig som hormonene holdet på 😩 zzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra Østfold :) 26 år.

Ingen hobbyer for øyeblikket (men alltid vært glad i å tegne, har bare ikke tid mer!!).

Graviditeten var planlagt, og dette blir absolutt sistemann. Har to fra før, og samboer har en, så fire tilsammen holder ;) Sluttet på pilla i høst en gang, og poff så fikk jeg positiv test i begynnelsen av februar :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det såvidt liv, er så utrolig dårlig :P Men har faktisk vært hos jordmor for første gang, så det hjelper litt å tenke at det faktisk kommer noe bra ut av denne elendigheten jeg føler på nå :) Jeg er fra nordmøre, men bosatt i Arendal. Barnet var planlagt, men vi hadde prøvepause den mnd spiren satt pga mye sykdom, var visst det som skulle til :) 

 

Har lite hobbyer akkurat nå men veldig glad i å lese :)

 

 

Du får forhåpentligvis en kjempefin premie til slutt ! Litt artig at du ble gravid den ene mnd dere ikke prøvde, hehe :)

 

 

Bor i Lillestrøm. Prøvd å bli gravid 2.5 år. Hadde MA i Jan 14. Nå gravid i uke 8 og det tok et år akkurat. Jeg begynte å studere igjen, Helseadministrasjon, så jeg har ikke mye tid til annet enn å lese og skrive oppgaver ved siden av 100% jobb....samtidig som hormonene holdet på zzzzz

Lykke til med studering og graviditet :) :)

 

 

  

Er fra Østfold :) 26 år.

Ingen hobbyer for øyeblikket (men alltid vært glad i å tegne, har bare ikke tid mer!!).

Graviditeten var planlagt, og dette blir absolutt sistemann. Har to fra før, og samboer har en, så fire tilsammen holder ;) Sluttet på pilla i høst en gang, og poff så fikk jeg positiv test i begynnelsen av februar :)))

Så koselig med stor familie, da! Er sistemann her og, men jeg har bare 1 fra før :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sitter i skrivende stund og ser etter 7-seter på finn.no :P

Såpass :P lykke til med å finne en fin en! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her er det liv ja :)

Er fra Bergensområdet og er også glad i å sy så må innrømme at produksjonen av utstyr/klær så smått har begynt... Endelig blir det noe til meg selv og ikke bare en haug med gaver. Siden jeg er gravid etter IVF er graviditeten veldig planlagt og velkommen. Prøvde i 2 år før vi lyktes nå i januar :)

Sååå koselig! Hva syr du? Jeg skal skaffe meg en overlock så jeg kan sy bodyer etc, men foreløbig blir det bukser, topper og sommeklær til førstemann :) så fint at dere lyktes, det må være en god følelse med en skikkelig etterlengtet baby som vokser og gror i magen!

Jeg har foreløpig sydd en sovepose fra stoff og stil og en sparkebukse. Det skulle egentlig være en gave til babyen til en kamerat og konen, men så syntes jeg det var så fint at jeg hadde lyst til å beholde det selv.... Nå syr jeg en annen sparkebukse til dem ;) Jeg har en overlock og en vanlig symaskin. Anbefaler på d sterkeste en overlock, alt ble så mye finere og så litt mer kjøpt ut enn før. Jeg har en babylock imagine. Den var litt dyr, men er superenkel å tre så derfor ble det den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig liv i fb oktober gruppen som er hemmelig. Vi er nå 60 medlemmer og det er veldig koselig om vi blir fler:) send meg en pm om med navnet ditt så legger jeg gjerne til :) den er som sagt hemmelig så ingen kan se det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Slenger meg på og håper jeg ikke er alt for sent ute. Jeg er fra Lillehammer, gravid i uke 13+2 i dag med termin midt i oktober. Liker alt for godt å slappe av hjemme. Lager en del pynteting, bilder og kort til alle anledninger. Planlagt graviditet, som allikevel kom litt brått på, da jeg hadde regnet med at vi måtte prøve en stund. Men vi kan ikke gjøre annet enn å glede oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg oppdaget ikke denne tråden før nå.. :P Jeg er 29, gravid for første gang, og fra Rogaland :) Har termin 13. Oktober. Graviditeten var forsåvidt planlagt, men vi trodde vel kanskje også at det ville komme til å ta lengre tid før det klaffet, men det er absolutt en ønsket baby som er på vei!! :D

Ellers har hobbyer tidligere vært styrketrening hovedsaklig, noe jeg ikke har hatt energi til nå i 1. Trimester hvertfall.. :P Nå driver jeg å strikker litt til baby, og prøver å hvertfall gå litt turer :) Selv om jeg blir andpusten omtrent bare av å tenke på det.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28, venter vårt første barn. Delvis planlagt, vi hadde prøvd en stund etter MA i mars 14, men hadde satt alt på vent fordi min mor har blitt alvorlig syk og da klaffet det..

Så nå er jeg i en merkelig situasjon hvor jeg er gravid, og en mamma som er alvorlig kreftsyk som kun får livsforlengende behandling, nå krysser vi alt hun har for at hun skal rekke å bli bestemor for første gang.

Holder til i Hov i Land, like ved Gjøvik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...