Gå til innhold

Noen som har lyst til å bli kjent? Asker, Bærum eller Slemmestad?


biiiiiip

Anbefalte innlegg

Jeg er 33 år. Har 2 barn og er på vei med nr 3. Har ikke så mange venninner her da de fleste har flyttet eller er i en annen livssituasjon. Det er jo uansett veldig hyggelig å bli kjent med nye mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei;-) jeg bor i Vollen. Jeg har to jenter som er 10 og 6 år. Hvor gamle er barna dine? Det hadde vært kjempe koselig å møtes, hvor i Røyken bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Jeg er 33 år. Har 2 barn og er på vei med nr 3. Har ikke så mange venninner her da de fleste har flyttet eller er i en annen livssituasjon. Det er jo uansett veldig hyggelig å bli kjent med nye mennesker.

Hei,

Jeg flytter til Asker ( nær sentrum) nå i august. Har en sønn på 6 uker og kunne godt tenke meg å bli kjent med andre småbarns foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei 😀 Så koselig da. Jeg har termin snart med min 3 jente, så det hadde vært veldig hyggelig å bli kjent 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

Har to små på hhv 2 og 6 og en liten en som kommer i oktober :) er fra Asker, men alltids hyggelig å bli kjent med flere i samme situasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei.

 

Jeg er 29 år. bor i Bødalen. Er fra Bærum, men flyttet hit for 4 år siden. Har to barn på 3 og 5 år, og venter nr 3 om et par uker.

Blir gjerne kjent med noen nye folk. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 år, gift og har to barn. Bor rett v strømmen og er ny her, kjenner ingen så hadde vært hyggelig å bli kjent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hei på dere 😊.

Jeg er 34 år med to barn og samboer... bor i Heggedal. Kunne også tenke meg å bli bedre kjent med noen i nærområdet. :) 

Barna våres er 6 og 11 år.

 

-klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Hei. Jeg er snart 25 år, og har akkurat flyttet til Billingstad. Kjenner absolutt ingen her, og kunne tenkt meg å bli kjent med noen rundt i området Asker og omegn. Har tre barn, en gutt på 5 og ei jente på 3, og siste er ei jente på straks 4 mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Slutten av neste uke høres veldig bra ut. Eldste min har bursdag på lørdag....så her er det nok å gjøre. Masse god bedring til mellomste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei. Jeg er 37 år og har en datter på 6 mnd. Vi bor i Slemmestad og jeg er i permisjon frem til neste høst. Vi vil gjerne være med på trilletur, kafé etc. og bli kjent med andre med små barn I området Slemmestad, Asker, Røyken:)

 

Anonymous poster hash: 07a3e...0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...