Gå til innhold

Ikm uke 10:)


nimmelim

Anbefalte innlegg

Ja siden det gikk skikkelig dårlig denne mnd håper jeg denne tråden blir en lykketråd!!

 

Ikm ca den 07..... Lenge lenge lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satser på det jeg og:) har noe ustabile sykluser, men regner ikm til 7/8..

Da blir det spennende :)

Fikk mensen igår så...! Har faktisk lyst å teste sånn Babycomp, men d er en del penger. Noen med erfaring rundt den?

Har bestilt en deeel el tester, så håper de rekker å komme frem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk endelig mensen etter 130 dager, og velger og håpe denne syklusen blir normal (selv om jeg tviler).. Hehe!

Beregnet IKM er 08.03.15. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er første mens etter SA i starten av januar i gang, så tar utgangspunkt i at syklusen er sånn ca normal etter dette, og forventer IKM 8. Mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

130 dager ... Oi...!! Alvorlig lenge altså 😮😮 har kjøpt meg Babycomp jeg, spontant, men litt spennende. Ser jo det tar noen sykluser før den er helt kjent med kroppen, men får se hvor lang tid det tar før den spiren sitter da så!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

130 dager ... Oi...!! Alvorlig lenge altså 😮😮 har kjøpt meg Babycomp jeg, spontant, men litt spennende. Ser jo det tar noen sykluser før den er helt kjent med kroppen, men får se hvor lang tid det tar før den spiren sitter da så!:)

Javisst, det er uendelig lenge!! Uff.. Men nå kom den, og jeg er super-happy og optimistisk (på en ironisk måte), så jeg satser på at IKM er denne uken, men tviler på det... Hehe😊

Men jeg tar Dong Quai nå frem til en forhåpentligvis positiv EL-test, så får vi se! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg joiner dere jeg :-) Ikm ca 6/3 og dette blir vår første pp :-) spennende tider fremover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Da ser det ut som jeg må hoppe inn her:)

El er forsinket, monitoren viser høy i dag, så el er om ca tre dager! Så ikm er ca 3. Mars:D

Håper spiren sitter denne gangen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finner ikke noe liste, så lager en liste jeg :D

 

Mandag 2:

Tirsdag 3: Baremeg1

Onsdag 4:

Torsdag 5: Vinterblomst, Arielda

Fredag 6: MammaTilenPrins-ØnskerNr2<3

Lørdag 7: Verucasalt, Nimmelim

Søndag 8: Lykke- prøver igjen!, Curious94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det var uke 10 nåååååå!! Eller egentlig ønsker jeg det var uke 11, for jeg prøver å ikke teste før ETTER ikm.. Så for min del blir det nok ikke testing før i uke 11 - om jeg klarer..:). Hilsen en utålmodig Lykke! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke noe liste, så lager en liste jeg :D

 

Mandag 2:

Tirsdag 3: Baremeg1

Onsdag 4:

Torsdag 5: Vinterblomst, Arielda

Fredag 6: MammaTilenPrins-ØnskerNr2<3

Lørdag 7: Verucasalt, Nimmelim

Søndag 8: Lykke- prøver igjen!, Curious94

Kan du legge til meg på 7?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nimmelim, jeg bruker babycomp hvis det er noe du lurer på :) tar litt tid å sette seg inn i den, men absolutt verdt det.

Vel da lurer jeg på alt! Helt håpløst hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Finner ikke noe liste, så lager en liste jeg :D

 

Mandag 2:

Tirsdag 3: Baremeg1

Onsdag 4:

Torsdag 5: Vinterblomst, Arielda

Fredag 6: MammaTilenPrins-ØnskerNr2<3

Lørdag 7: Verucasalt, Nimmelim

Søndag 8: Lykke- prøver igjen!, Curious94

Kan du legge til meg på 7?:)

Du er på 7 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Finner ikke noe liste, så lager en liste jeg :D

 

Mandag 2:

Tirsdag 3: Baremeg1

Onsdag 4:

Torsdag 5: Vinterblomst, Arielda

Fredag 6: MammaTilenPrins-ØnskerNr2<3

Lørdag 7: Verucasalt, Nimmelim

Søndag 8: Lykke- prøver igjen!, Curious94

Kan du legge til meg på 7?:)
Du er på 7 :D

Ser man det!!! Optiker neste!!! 🙈🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nimmelim, jeg bruker babycomp hvis det er noe du lurer på :) tar litt tid å sette seg inn i den, men absolutt verdt det.

Får heller ikke endret årstall! Dato ja, men ikke mer.... Hmm sikkert uviktig , men dog... Har fått lagt inn mens de to siste syklusene, så ikke kommet lenger enn det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nimmelim, jeg bruker babycomp hvis det er noe du lurer på :) tar litt tid å sette seg inn i den, men absolutt verdt det.

Får heller ikke endret årstall! Dato ja, men ikke mer.... Hmm sikkert uviktig , men dog... Har fått lagt inn mens de to siste syklusene, så ikke kommet lenger enn det

 

 

Hvis du leser på bruksanvisningen er det noen sider der som forteller ALT du burde legge inn osv :) Veldig lur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Nimmelim, jeg bruker babycomp hvis det er noe du lurer på :) tar litt tid å sette seg inn i den, men absolutt verdt det.

Får heller ikke endret årstall! Dato ja, men ikke mer.... Hmm sikkert uviktig , men dog... Har fått lagt inn mens de to siste syklusene, så ikke kommet lenger enn det

Hvis du leser på bruksanvisningen er det noen sider der som forteller ALT du burde legge inn osv :) Veldig lur!

Fant bare en bruksanvisning på nett, og d står liksom alt men årstall nekter å endre seg 😖 fortvila hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Nimmelim, jeg bruker babycomp hvis det er noe du lurer på :) tar litt tid å sette seg inn i den, men absolutt verdt det.

Får heller ikke endret årstall! Dato ja, men ikke mer.... Hmm sikkert uviktig , men dog... Har fått lagt inn mens de to siste syklusene, så ikke kommet lenger enn det

Hvis du leser på bruksanvisningen er det noen sider der som forteller ALT du burde legge inn osv :) Veldig lur!

Fant bare en bruksanvisning på nett, og d står liksom alt men årstall nekter å endre seg fortvila hehehe

 

Kan prøve å se litt på min bruksanvisning når jeg kommer hjem! :) Syns å huske at det skulle gå ann å endre den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke noe liste, så lager en liste jeg :D

 

Mandag 2:

Tirsdag 3: Baremeg1, wiiga

Onsdag 4:

Torsdag 5: Vinterblomst, Arielda

Fredag 6: MammaTilenPrins-ØnskerNr2<3

Lørdag 7: Verucasalt, Nimmelim

Søndag 8: Lykke- prøver igjen!, Curious94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...