Gå til innhold

Vanskelig valg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt gravid mot alle odds, har brukt minipillen cerazette til punkt å prikke. Fikk for noen dager siden mistanke om at jeg kunne være gravid etter mye kvalme, vonde bryst osv.

 

Har vært på ul for å få en ca dato for unnfangelse, jeg er ca 9 uker ut i svangerskapet, jeg har det dermed travelt med å ta en avgjørelse.

Jeg er utrolig usikker. jeg har et barn på 3 år fra før som jeg har vært alene med siden graviditeten. Jeg er ikke sammen med barnefaren til det barnet jeg er gravid med nå.

Jeg studerer, jobber deltid og mottar os.

Har snakket mye med barnefar, han vil støtte meg uansett hvordan valg jeg ender opp med. Men jeg har ingen garanti for at han blir å stille opp, jeg kan ende opp enda en gang med å oppdra et barn helt alene. 

 

Jeg er rådvill, synes det er et vanskelig valg som jeg helst skulle vært foruten. 

 

er det noen som har noen synspunkter?:)



Anonymous poster hash: 32d9a...c4e
Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg forstår att du er i en vanskelig situasjon, og at det kan bli tungt å oppdra enda ett barn alene. Men jeg kan garantere att du ikke vil angre på att du valgte å beholde barnet, viss det blir valget ditt. Tenk att du bærer på ett lite mirakel med armer og bein, hjerneslag og en hjerne som er i rask utvikling! Jeg har egentlig lyst å gratulere deg med denne fantastiske gaven.

 

Jeg forstår godt att når mann er redd, overrasket, forvirret, osv. er det mange tanker som svirrer rundt i hodet og vanskelig å kunne glede seg over det kjekke i situasjonen. Men tenk hvor heldig du er som får lov å få enda ett barn. Og att barnet du har nå får en bror/søster. Alt det økonomiske og praktiske vil ordne seg. Kanskje vil denne barnefaren stille opp også.

 

Håper inderlig du velger å beholde det lille barnet ditt og ønsker deg alt godt videre!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

 

Jeg har blitt gravid mot alle odds, har brukt minipillen cerazette til punkt å prikke. Fikk for noen dager siden mistanke om at jeg kunne være gravid etter mye kvalme, vonde bryst osv.

 

Har vært på ul for å få en ca dato for unnfangelse, jeg er ca 9 uker ut i svangerskapet, jeg har det dermed travelt med å ta en avgjørelse.

Jeg er utrolig usikker. jeg har et barn på 3 år fra før som jeg har vært alene med siden graviditeten. Jeg er ikke sammen med barnefaren til det barnet jeg er gravid med nå.

Jeg studerer, jobber deltid og mottar os.

Har snakket mye med barnefar, han vil støtte meg uansett hvordan valg jeg ender opp med. Men jeg har ingen garanti for at han blir å stille opp, jeg kan ende opp enda en gang med å oppdra et barn helt alene. 

 

Jeg er rådvill, synes det er et vanskelig valg som jeg helst skulle vært foruten. 

 

er det noen som har noen synspunkter? :)

 

Anonymous poster hash: 32d9a...c4e

 

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg valgte å beholde barnet. Barnefar til det kommende barnet har gitt beskjed om at dette blir mitt ansvar, og at jeg må klare meg alene. Han vil ikke ta stilling til om han vil ha noe med barnet å gjøre før det er født.

Jeg synes det er veldig trist, "urettferdig", og utrolig umodent av barnefar. Jeg prøver nå å gjøre det beste ut av situasjonen, tenker på meg selv, storesøster og det kommende barnet. Det blir nok noen utfordringer på veien men dette skal gå bra:)

 

TS



Anonymous poster hash: 32d9a...c4e
Lenke til kommentar

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...