Gå til innhold

Det nærmer seg...


Villmarksjenta

Anbefalte innlegg

Mars nærmer seg med stormskritt!😣 Hvordan går det med dere damer? Bekkenløsning, form generelt, sliten?

Selv har jeg litt vondt i bekkenet(har hatt det hele sv.skapet), føler meg bra med struttende mage😊 men kjenner at jeg begynner å bli rastløs nå og ting begynner å bli tunge å gjennomføre. Blir fort sliten og anpusten😁 gleder meg veldig til å få hilse på "okkupanten" i magen😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen 😊 termin 30 mars her , har bekkenløsning men fungerer faktisk ganske fint . Har både dårlige og gode dager 😊 ellers i super form.spent på å hilse på baby og spent på hvordan storebror tar henne i mot 😊 har du barn fra før ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen 😊 termin 30 mars her , har bekkenløsning men fungerer faktisk ganske fint . Har både dårlige og gode dager 😊 ellers i super form.spent på å hilse på baby og spent på hvordan storebror tar henne i mot 😊 har du barn fra før ?

Har to bonusbarn(min manns) på 9 og 6 år. En gutt og en jente som gleder seg veldig til lillesøster kommer😄

Har forresten termin 26 mars😊

Endret av Villmarksjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 34 uker og formen er fortsatt uforskammet bra.. jeg føler meg sååå heldig og nyter babymagen.. gleder meg til å møte lillegutt, men koser meg veldig med å være gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytter fra aprilklubben og inn til dere. Fått vite av lege på Riksen at twinsa skal taes med keisersnitt i uke 13. Eksakt dato får vi om en ukes tid ;) Her er magen svæææær. Harde kynnere og bekkensmerter. Ellers ok form. Fort andpusten :P Har 2 andre aktive barn å følge opp :) Gleder oss å møte de 2 små :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

God morgen 😊 termin 30 mars her , har bekkenløsning men fungerer faktisk ganske fint . Har både dårlige og gode dager 😊 ellers i super form.spent på å hilse på baby og spent på hvordan storebror tar henne i mot 😊 har du barn fra før ?

Har to bonusbarn(min manns) på 9 og 6 år. En gutt og en jente som gleder seg veldig til lillesøster kommer😄

Har forresten termin 26 mars😊

Spennende da 😊 fordel med store barn som kan hjelpe litt til 😊 blir nok veldig stas 😊 Gutten vår blir straks 2 år , han koser på magen og sier d ligger baby der. Hehe men han vet nok ikke hva han har I vente 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin 16 mars :) babyen ligger heeeelt nede i bekknet og har han gjordt endel uker nå :P umulig og gå lengre enn et par hundre meter om gangen uten stort ubehag og smerter. Litt sliten av og løpe etter 2 åringen, men ellers er formen ganske god. Sliter en del med kvamle pga babyen ligger og hviler på magesekken :P er 35+1 uker på vei i dag :) Storebror kom to ukerfør termin så er spent på når lillebror kommer :) 2 årsdag den 20 feb så greit om han drøyer en liten stund til hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei!

 

37+2 i dag. Formen er kjempe bra. Har bekkenløsning, men bortsett fra det er alt supert.

De andre svangerskapene mine har vært tunge på slutten. Preget av høyt blodtrykk, veldig hovne ben og hender, svangerskapskløe, maserier og flere sykhusbesøk de siste mnd.

Holder meg rolig pga smerter i bekkenet, men ellers har babyen og mammaen det helt supert.

Ingen tegn på fødsel ennå, håper at lillebror vil ut 12 mars på bestefar sin bursdag, men har ikke termin før 24. Mars.

Det er jo lov å håpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...