Gå til innhold

Bloggen pilotfrue...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva syns dere? Lurer på hva som får henne til å si at hun har opplevd mer enn de fleste 25 åringer... Det er ikke mitt inntrykk og det skinner ikke akkurat igjennom på bloggen heller. Hvis man har det som en godt frontet påstand burde vel innholdet gjenspeile det? Intetsigende og kjedelig blogg. Tipper jeg har opplevd mer enn henne på mine 25 år uten at jeg blogger om det. Ut med fotballfrue og inn med pilotfrue!

 

Anonymous poster hash: ca5f0...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt selvmotsigende, kanskje? Anonymous poster hash: b84b0...91b

Kjedelig med bloggere som forsøker å gjøre bloggen sin populær på nettforum..gjesp..

 

Anonymous poster hash: 6de2b...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Litt selvmotsigende, kanskje? Anonymous poster hash: b84b0...91b

Kjedelig med bloggere som forsøker å gjøre bloggen sin populær på nettforum..gjesp..

 

Anonymous poster hash: 6de2b...04b

?

 

Jeg mente at HI er selvmotsigende...

 

Anonymous poster hash: b84b0...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært innom bloggen i det hele tatt, men mitt inntrykk er at folk som er litt "enklere" og mindre reflekterte tror alle sammen at de har vært gjennom mye mer enn de fleste på ens egen alder. Mitt inntrykk altså. 

Ser det ofte hos fjortisbloggere, typisk å tenke som om seg selv - at man har det værre og har opplevd mer dritt enn alle andre. En voksen og mer reflektert person skjønner at alle mennesker opplever forferdelige og tunge ting, og man kan ikke måle andres smerte og lidelse opp mot hverandre. 



Anonymous poster hash: 1bdb9...3e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Litt selvmotsigende, kanskje? Anonymous poster hash: b84b0...91b

Kjedelig med bloggere som forsøker å gjøre bloggen sin populær på nettforum..gjesp..Anonymous poster hash: 6de2b...04b

?

Jeg mente at HI er selvmotsigende... Anonymous poster hash: b84b0...91b

Siterte deg ved uhell

 

Anonymous poster hash: 6de2b...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle som kaller seg FRUE etter yrket til mannfolket sitt, blir for bare dumt. Og gidder heller ikke lese disse dustete bloggene av høsnehuene!



Anonymous poster hash: 84632...1b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun seriøs? Makan, for en hjernedød blogg! Jeg følte at hjernecellene mine døde en etter en etterhvert som jeg scrollet meg nedover siden.

Og hva er det hun prøver å innbille folk?! Pilotyrket er langt ifra så glamorøst som hun prøver å fremstille det. Det er opp kl 03:30 5 dager i strekk, 13-14 timers dager, 6-7 flyturer hver dag, drittvær og sure passasjerer. For ikke å snakke om 28.000 kr utbetalt i mnd og 1 mill i skolegjeld.

 

Så ikke fall for tullsnakket til denne pilotfrue.

 

Anonymous poster hash: f550c...9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun seriøs? Makan, for en hjernedød blogg! Jeg følte at hjernecellene mine døde en etter en etterhvert som jeg scrollet meg nedover siden.

Og hva er det hun prøver å innbille folk?! Pilotyrket er langt ifra så glamorøst som hun prøver å fremstille det. Det er opp kl 03:30 5 dager i strekk, 13-14 timers dager, 6-7 flyturer hver dag, drittvær og sure passasjerer. For ikke å snakke om 28.000 kr utbetalt i mnd og 1 mill i skolegjeld.

 

Så ikke fall for tullsnakket til denne pilotfrue.

 

Anonymous poster hash: f550c...9e5

Jeg har årslønn på rundt 1 mill, så ikke noe 28.000 i mnd her hvertfall!

Og ja, vi jobber mye, men har mye fri også 😉

 

 

 

Anonymous poster hash: 20aee...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne blogg. Legefrue. Skal skrive om det glamorøse livet som vaktenke, kursenke, kongressenke, artikkellesingenke, administrativeoppgaverenke osv. Blogge om blod, gørr, liv og død. Dette blir bra👍.

Enn å bruke livet sitt på å skrive blogg om livet som fruen til mannen sin. Jammen glad jeg har egen jobb å konsentrere meg om. Skjønner heller ikke hvordan folk kan gidde å følge med på sånne intetsigende blogger der alt er fint og flott og fantastisk. Livet er da ikke sånn. Det går vel litt opp og ned med de fleste av oss?

 

Anonymous poster hash: 1e6bb...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Er hun seriøs? Makan, for en hjernedød blogg! Jeg følte at hjernecellene mine døde en etter en etterhvert som jeg scrollet meg nedover siden.

Og hva er det hun prøver å innbille folk?! Pilotyrket er langt ifra så glamorøst som hun prøver å fremstille det. Det er opp kl 03:30 5 dager i strekk, 13-14 timers dager, 6-7 flyturer hver dag, drittvær og sure passasjerer. For ikke å snakke om 28.000 kr utbetalt i mnd og 1 mill i skolegjeld.

Så ikke fall for tullsnakket til denne pilotfrue.Anonymous poster hash: f550c...9e5

Jeg har årslønn på rundt 1 mill, så ikke noe 28.000 i mnd her hvertfall!

Og ja, vi jobber mye, men har mye fri også Anonymous poster hash: 20aee...c16

Joda, det kan godt hende, noen tjener godt også. Men da jobber du mye, og var heldig som fikk oppgradering til kaptein. En sjelden rase, og på rett sted til rett tid. ;)

 

Anonymous poster hash: f550c...9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bare gi en avsporing fra fotballfrue aka Caroline. Syns denne bloggen er helt håpløs, rett og slett, bruker å lese på side2.no og kom over bloggen, ville bare dele en blogg i natten ;) hilsen HI

 

Anonymous poster hash: ca5f0...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde uansett vært flau over å drive en sånn meningsløs blogg, not my cup of tea,det er sikkert og visst!

 

Anonymous poster hash: a12e6...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...