Gå til innhold

Flere som har planer om eller forsøker å lage et spesielt kjønn for tiden?


Villavida

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere? Her synes jeg tiden går sakte, og er lei av å være kvalm og ha null energi. Men det er vel verdt det på sikt 😊 Tenker å få time til tidlig ul innen to uker men vet ikke hvor jeg skal bestille. Lyst til å gå et sted de er gode på å antyde kjønn. Noen tips? Oslo eller østlandsområdet? 😊

Er så veldig spent, og samtidig veldig redd for at det er gutt og jeg blir veldig skuffet...

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Ko langt e du komt om to veker då Villavida? Kjenne ikkje til det, men du kan jo kanskje ringa og spør på klinikkane og sei at da du ønske å finna ut av e kjønn. Når ein betale for ein teneste e da kunden som bestemme innholdet. Så kan dei velge den personen som er flinkest på det hos dei.

Det kjem nok til å gå fint Villavida! Du kjem til å bli skuffa om det blir gutt, men det er ingen som treng å vete det. Du får lang tid til å forberede deg, og når evt gutten kjem kjem han til å vera det vakraste som finns!

 

Nei, Tiin. Vi var i vurdering på om vi skulle prøve på jente. Har ein gutt frå før. Fekk ikkje tid til å finne ut av ka som skulle hjelpe på før eggløysinga var der. Drakk vel 3l appelsinjuice på 3-4dagar akkurat rundt eggløysing einaste :D

Det klaffa på første forsøk og vi er nå i veke 27.

Eg hadde syns det var kjekt med ein lang avhandling om koss ein lagar gutt altså! Her har det foreløbi vert mest snakka om koss ein skal auke sjansane for jente :)

Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt time til tidlig ul neste onsdag, er da 13+5. Fikk mange tips om ei som er veldig god på å se kjønn tidlig, flere som har fått vite i uke 12 og det har stemt. Så håper den ligger riktig til så vi får se noe! Er så spent! Men det viktigste er jo å se at alt er i orden tross alt. 😊

Hvordan går det med deg da Katta82? Du begynner vel å bli stor? Er du lei, og gleder deg til å hilse på den lille? Når er termin? 😊

Lenke til kommentar

Spennande Villavida!

Blir mannen og med? Har han like lyst på jente? Du kan snakke med han om dette sant?!?

 

Eg føle meg enorm. Termin midt i april, så e redd da blir mange kilo å gå ned etterpå :/ Har vore sjuk i straks tre veker nå. Forkjølelsesvirus og mykoplasma (smittsom lungebetennelse). E heilt på felgen. Eg har aldri vore så sjuk nåken gong, og så har vi jo såklart fått det alle sammen. Har blitt mykje familietid for å sei det sånn :P

Ikkje klar til familieforøkelse nett endo. E så masse som skal ordnast, så håpar eg iallefall går til termin! :)

Lenke til kommentar

Ko langt e du komt om to veker då Villavida? Kjenne ikkje til det, men du kan jo kanskje ringa og spør på klinikkane og sei at da du ønske å finna ut av e kjønn. Når ein betale for ein teneste e da kunden som bestemme innholdet. Så kan dei velge den personen som er flinkest på det hos dei.

Det kjem nok til å gå fint Villavida! Du kjem til å bli skuffa om det blir gutt, men det er ingen som treng å vete det. Du får lang tid til å forberede deg, og når evt gutten kjem kjem han til å vera det vakraste som finns!

 

Nei, Tiin. Vi var i vurdering på om vi skulle prøve på jente. Har ein gutt frå før. Fekk ikkje tid til å finne ut av ka som skulle hjelpe på før eggløysinga var der. Drakk vel 3l appelsinjuice på 3-4dagar akkurat rundt eggløysing einaste :D

Det klaffa på første forsøk og vi er nå i veke 27.

Eg hadde syns det var kjekt med ein lang avhandling om koss ein lagar gutt altså! Her har det foreløbi vert mest snakka om koss ein skal auke sjansane for jente :)

hva blir det da? He he ;)
Lenke til kommentar

Hvordan går det med dere? Her synes jeg tiden går sakte, og er lei av å være kvalm og ha null energi. Men det er vel verdt det på sikt 😊 Tenker å få time til tidlig ul innen to uker men vet ikke hvor jeg skal bestille. Lyst til å gå et sted de er gode på å antyde kjønn. Noen tips? Oslo eller østlandsområdet? 😊

Er så veldig spent, og samtidig veldig redd for at det er gutt og jeg blir veldig skuffet...

God tegn på jente dette:) Hva er symptomene dine? Annerledes enn med gutten? Hvor mange gutter har du? :)
Lenke til kommentar

Annonse

Ikkje heilt sikker. Ska på ny ul dagen ette Villavida. Kanskje vi får vete det då :)

Såg ut som jente 12+5, men oul var han (ein anna) veldig usikker.

Lenke til kommentar

Ko mange jenter har du?

1.svangerskap. Veldig kvalm fram til 11+5.

2.svangerskap: veldig kvalm til veke 19-20 og kjempehormonell. Nå trur eg det har roa seg.

Elles e det likt. Bekkenløysing med isjasstråling og tett nase har eg hatt på begge.

 

Vett ikkje ka som e gutte- og jentesymptomer eg :)

Lenke til kommentar

Spennande Villavida!

Blir mannen og med? Har han like lyst på jente? Du kan snakke med han om dette sant?!?

 

Eg føle meg enorm. Termin midt i april, så e redd da blir mange kilo å gå ned etterpå :/ Har vore sjuk i straks tre veker nå. Forkjølelsesvirus og mykoplasma (smittsom lungebetennelse). E heilt på felgen. Eg har aldri vore så sjuk nåken gong, og så har vi jo såklart fått det alle sammen. Har blitt mykje familietid for å sei det sånn :P

Ikkje klar til familieforøkelse nett endo. E så masse som skal ordnast, så håpar eg iallefall går til termin! :)

 

Ja mannen skal være med. Han er ikke så opptatt av kjønn. Sist prøvde vi også på jente, da ønsket vi det begge to men jeg ønsket det nok mest. Jeg ble veldig skuffet når vi fant ut at det var gutt, og jeg føler at det ødela gleden litt for han over å få sitt første barn (jeg hadde en fra før). Så jeg vil ikke "plage" han med dette igjen. For når gutten kom så var vi kjempeglade for at det var gutt, og nå kunne vi ikke ønsket noe annet når vi ser det gode forholdet brødrene har. Så jeg prøver å forholde meg nøytral utad. Men vi får se hvordan reaksjonen blir når vi får vite kjønn.

 

Huff så kjipt at du har vært så dårlig! Håper du og familien blir bedre snart!

Jeg er også bekymret for kiloene som skal av etterpå, har gått opp mye allerede! Eneste som holder kvalmen noe i sjakk er å spise, så det blir mye. Men hater å være kvalm så gjør det som hjelper!

Lenke til kommentar

 

Hvordan går det med dere? Her synes jeg tiden går sakte, og er lei av å være kvalm og ha null energi. Men det er vel verdt det på sikt 😊 Tenker å få time til tidlig ul innen to uker men vet ikke hvor jeg skal bestille. Lyst til å gå et sted de er gode på å antyde kjønn. Noen tips? Oslo eller østlandsområdet? 😊

Er så veldig spent, og samtidig veldig redd for at det er gutt og jeg blir veldig skuffet...

God tegn på jente dette:) Hva er symptomene dine? Annerledes enn med gutten? Hvor mange gutter har du? :)

Tror du? Ja dette svangerskapet er ganske annerledes enn med de to gutta, da kastet jeg opp mye mer, flere ganger daglig. Nå er jeg veldig kvalm men har nesten ikke kastet opp. Den andre forskjellen denne gangen er at puppene ble store og ømme veldig tidlig, kan ikke huske at det skjedde med gutta. Spennende! Hvordan er dine symptomer?

Lenke til kommentar

 

Spennande Villavida!

Blir mannen og med? Har han like lyst på jente? Du kan snakke med han om dette sant?!?

Eg føle meg enorm. Termin midt i april, så e redd da blir mange kilo å gå ned etterpå :/ Har vore sjuk i straks tre veker nå. Forkjølelsesvirus og mykoplasma (smittsom lungebetennelse). E heilt på felgen. Eg har aldri vore så sjuk nåken gong, og så har vi jo såklart fått det alle sammen. Har blitt mykje familietid for å sei det sånn :P

Ikkje klar til familieforøkelse nett endo. E så masse som skal ordnast, så håpar eg iallefall går til termin! :)

Ja mannen skal være med. Han er ikke så opptatt av kjønn. Sist prøvde vi også på jente, da ønsket vi det begge to men jeg ønsket det nok mest. Jeg ble veldig skuffet når vi fant ut at det var gutt, og jeg føler at det ødela gleden litt for han over å få sitt første barn (jeg hadde en fra før). Så jeg vil ikke "plage" han med dette igjen. For når gutten kom så var vi kjempeglade for at det var gutt, og nå kunne vi ikke ønsket noe annet når vi ser det gode forholdet brødrene har. Så jeg prøver å forholde meg nøytral utad. Men vi får se hvordan reaksjonen blir når vi får vite kjønn.

Huff så kjipt at du har vært så dårlig! Håper du og familien blir bedre snart!

Jeg er også bekymret for kiloene som skal av etterpå, har gått opp mye allerede! Eneste som holder kvalmen noe i sjakk er å spise, så det blir mye. Men hater å være kvalm så gjør det som hjelper!

Åhh! Håpe det blir jente sånn at dåke kan glede dåke sammen. Blir vondt (iallefall ein periode) for begge om ikkje! Dumt du ikkje fullt kan dele det du føler på med mannen din!

 

Har gått opp ca 14 kilo alt :/

Lenke til kommentar

Vi har gjort det. Fikk to gutter først uten å prøve noe som helst. De to siste gangene prøvde vi shettlers metode og har fått to skjønne jenter😃 lykke til!

Lenke til kommentar

Annonse

Så spennende :) mine symptomer nå er ømme bryster men ikke sånn som med jentene. Må klemme også hmm ja kanskje litt ømme ja. Sjøsyk, men jentene kastet jeg opp, Var veldig morgenkvalm, måtte spise for å ikke kaste opp. Nå Klarer jeg ikke se på ost eller pizza. Elsker dette. Blir kvalm bare av å skrive det. He he. Elsker salt mat nå, kan spise egg, kjøtt, kylling, tanken før gjorde at jeg kastet opp. veldig frossen, helt ekstremt faktisk. Står I dusjen flere ganger daglig. Har flere lag med dyner, EKSTREMT trøtt, ikke lyst på mannen min. Hm vet ikke hvorfor. Var vill med jentene og elsker det ellers, økt hårvekst. Går en halvdag så må jeg shave. Veldig sulten, men på sunn mat. Ikke en eneste kvise, hadde dette med jentene spiste sunt fordi jeg ville unngå vektøkning, men elsket pizza, rømme, ost, kremost, melk, nå blir jeg dårlig av tanken på pizza, rømme, ost osv elsker saftis, men blir kvalm bare å tenke på is med melk. Elsker å trene men nå stabber jeg meg avgårde. elsker å sminke og fikse meg. Altså elsker. Nå er den gnisten helt borte :( guttemammaer noen kjente symtomer?

Lenke til kommentar

:D va då veldig Tiin. Kan ikkje huske det var så masse tegn så tidlig eg. Kunne ikkje pusse tunga under tannpuss, då brakk eg meg med ein gong. Var mykje kvalm, og hadde ekstreme strammingar i livmora når eg naus (det skrives vel nøs), reiste meg fort eller hosta. Tissa oftare enn vanlig. Tett nase. Ganske likt som denne gongen egentlig. Men har hatt mykje mindre smerter og strammingar i livmora denne gongen. Og så var eg hormonell tidligare i dette svangerskapet. Merkeligste følelsen! :P

 

Nå e eg i veke 28. Kvalmen varte mykje lengre denne gongen. Bekkenløysinga er mindre plagsom, men det er nok fordi eg tar meir hensyn til den. Denne gongen klarer eg meg ikkje utan otrivin for å få sove. Det klarte eg stort sett sist. Men slimhinnenene kan og vere påvirka av 13mnd bruk av syntocinon nasespray mellom desse graviditetane. Sist hadde eg ikkje vanlige kynnarar, men det har eg nå. Dette har nok med at eg er 2.gangs, trur ikkje det har noko med kjønn å gjere.

 

Gutt sist, mest sannsynlig jente nå. Skal kikke på han/ho på torsdag.

 

Masse lykke til i morgon Villavida! Håpe du får det svaret du ønsker! Er spent på dine vegne :)

Lenke til kommentar

Så gøy:D Det var jo det du ønsket. Har sterk følelse på gutt. Fy fader så mye strekninger denne graviditeten. Har to jenter før og jeg kjente ingenting med de. Ingenting. Alt er annerledes denne gangen. Fra ikke kvalme til luktesans, til lyst, til alt. Ønsker deg masse lykke til videre <3 Jenter er herlige.

Lenke til kommentar

Så spennende,damer! Jeg håper dere får det dere ønsker dere. Det har ikke lykkes å bli gravid igjen etter to SA, men vi prøver igjen neste syklus. Stresser igrunn ikke, regner med at det går bra, men er et tålmodighetsarbeid.. Så en liten og kjedelig oppdatering herfra:)

Lenke til kommentar

Her er formen endelig litt bedre. Ellers går det veldig opp og ned. Var på tidlig ul, og alt så veldig bra ut. Men det jeg håpet skulle bli en fantastisk opplevelse der jeg skulle få beskjed om at det så ut som jente ble ikke sånn. Hun var ganske sikker på at det er gutt. Så jeg klarte egentlig ikke å kose meg med å se på den lille eller få med meg det hun sa. Bare konsentrere meg om å holde tårene tilbake til jeg var alene. Det er to uker siden nå, og siden da har jeg bare eksistert gjennom hverdagen, gjort det jeg må, og tatt på smilende maske sammen med andre og sier at jeg er veldig glad for en gutt til og gleder meg. Jeg gleder meg ikke over babyen i magen mer og prøver å fortrenge hele graviditeten. Hadde gledet meg til å tenke på jentenavn og kjøpe litt nye små klær. Guttenavn orker jeg ikke å forholde meg til. Jeg føler meg så slem mot den lille uskyldige babyen som har disse tankene og følelsene, og vet at mange vil dømme meg nord og ned for å føle sånt. Og det er forståelig, hadde jeg slitt med å få barn hadde jeg garantert gjort det samme. Vet at jeg kommer til å elske denne gutten like høyt som de to andre når han kommer, men nå føler jeg bare at den største drømmen i livet er knust, og jeg kommer alltid til å føle savnet etter den jenta jeg aldri vil få. Angrer på at vi ikke dro til et land der vi kunne fått valgt kjønn, men det er for sent å tenke på nå. Hadde liksom et håp om at det skulle gå denne gangen. Sjansen er jo ca 50/50 uten å prøve på et spesielt kjønn, og nå har vi prøvd på jente to ganger med forskjellige metoder uten å lykkes. Får vondt langt inni hjertet hver gang jeg ser små jenter og jeg tenker at jeg aldri får oppleve å få en sånn. Beklager langt klage innlegg jenter. Har ingen andre å dele følelsene med, holder det for meg selv. Håper det går bra med dere! ❤️

Lenke til kommentar

Hei kjære deg. Skjønner hvordan du Har det. Anbefaler deg å bli medlem I Ingender.com. herlig nettside og ingen som dømmer deg for å ha De følelsene. Det er veldig tabu I dette landet å føle det du gjør. Gjerne de som har begge kjønn kommer med kommentarer som. Skjønner ikke hvordan man kan si noe sånt. Hadde mine tre vært bare gutter så hadde jeg vært glad for det også. Jaja har full forståelse for at du ønsker deg en liten jente. Jeg har to og ønsker meg en liten sønn. Har gjort virkelig alt og svaret kommer om få uker. Du ma nok forhandle med mannen om å få lov til å gjennomføre pgd. Du vil nok alltid ha et ønske etter en datter og synes du skal holde på det. Jeg er mor til to og det er herlig. Din drøm vil nok gå I oppfyllelse en dag, men vet om mange som bare lager gutter så du må nok få litt hjelp :) bare vit I hjerte ditt at du en dag kan få jenta din så lenge mannen din vil ha flere <3

Lenke til kommentar

Tusen takk for støttende svar. Er medlem i Ingender, hentet masse jente tips der. Det er dessverre veldig tabu å ha slike ønsker her i landet ja. Dette var nok siste sjanse, mannen vil ikke ha flere, og i utgangspunktet ikke jeg heller. Det er vel kanskje bare ikke meningen. Hvor langt på vei er du? Når skal du på UL? 😊

Lenke til kommentar

Det skjønner jeg :-) fulgte planen dems 110% så er veldig spent 7 swaying factors. Man kan sende inn tidlig ultralyd bilde for Morroskyld så kan de se via ramzi method om den viser gutt Eller jente. De har sagt jente på ul bildene mine av jentene mine. 3experts er sikre på gutt på De nye bildene, og en gratis synsk haha sier gutt. Men er 9+1 nå. Veldig forskjell fra mine andre svangerskap. Men om det er gutt så har jeg ikke helt troen på det. At jeg kan bære en gutt liksom. He he. Jeg har ønsket gutt lenge. Og håper dette er gutten min. Hva var dine symptomer på gutt? Var det noe felles med svangerskapene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...