Gå til innhold

Flere som har planer om eller forsøker å lage et spesielt kjønn for tiden?


Villavida

Anbefalte innlegg

Jeg stoppet med sex 1-2 dager før EL i starten, men er såpass utålmodig etter å ha prøvd såpass lenge at jeg nå setter all tillit til kosttilskudd og PH.

Om du ikke har det travelt ville jeg droppet sex i dag siden det er første pp og det kan jo være med på å øke sjansene om du stopper før EL.

Så gøy, da har vi EL ca samtidig! Tror jeg også har i dag eller i morgen 😊

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Koss går da me dåke?

Ka gjorde du Firework? Jumpa dåke i høyet eller venta dåke? Vi hadde sex annakvar dag uavhengig av el.test. Eg fekk ikkje lest meg opp på ka ein skulle ta for å forsura miljøet før da va positiv test. Drakk to-tre liter appelsinjuice einaste :D Satse på å få veta kjønnet sikkert i veko som komme.

Tenke du da sku vera ein grunn te at du sku mista igjen Nilee elle e da frykten for at da ska skje som plage deg?

Lenke til kommentar

Åå så spennende Katta82. :-)

Vi hadde ikke mer sex, men mensen kom jo selvfølgelig.. 😜

Så neste gang tror jeg vi bare kjører løpet fullt ut og satser på ph i stedet. Er gått tom for kalsium og magnesium tabletter så må ut å kjøpe mer.

Hvordan går det med deg Nilee?

Lenke til kommentar

Å så spennende! Gratulerer så mye Katta! Så godt å se dere er her i tråden fortsatt😃Vi er igang med prøving igjen, endelig. Nettopp hatt mensen så satser på EL neste uke. Så nå har vi bunkret opp med kalsium, tranebær, magnesium og EL tester🙈. Jeg er nok litt nervøs ja, at det kan skje igjen. Men er jo foreløpig ingen grunn til bekymring.. Må jo bare prøve igjen, og igjen og igjen.. Håper virkelig på en liten spire til jul😍Beste julegaven.. Håper det sitter snart hos dere også Firework og Villavida!!👏🏻

Lenke til kommentar

Hadde du EL omtrent samtidig med meg Villavida? Kom mensen eller satt det denne gangen? 😊 Håper vi alle får positive tester før jul. Helt enig med Nilee76, hadde vært den beste julegaven.

Du må gi en lyd Katta82, når du vet noe mer. 😊

Lenke til kommentar

Her ble EL utsatt en uke, pleier å komme på dag 16-19 men nå kom den på dag 25. Så ikm blir først på søndag. Har en følelse av at den ikke sitter denne gangen heller. Denne gangen stoppet vi med sex (motvillig) to dager før EL. Hadde positiv test torsdag, negativ igjen fredag, siste sex fredag kveld og regnet med el på lørdag men den kom først på søndag. Så har ikke det store håpet nå. Hadde vært gøy å få positiv test før jul ja! Om jeg ikke mister jobben først, det er snakk om nedbemanninger igjen. Da blir vel kanskje baby planer byttet ut med jobb jakt 😢

Lykke til alle sammen! Og blir spennende å høre hva du finner ut Katta82! 😊

Lenke til kommentar

Annonse

Nå forstår eg ikkje. E da ikkje den dagen du får negativ test igjen ein har eggløysing Villavida? Koffor trur du den kom på søndag?

Uff. Håpe du sleppe jobbjakt. Og at da heller bare blir tre positive testar på dåke nå før jul.

 

E innstilt på jenta nå, så lure på koss da føles om vi får beskjed om gutt igjen. Kjøpte te og med ein babykjole på lørdag :D

E faktisk mest spent på om alt e bra. Sist hadde vi sett på gutten mange gangar når vi va så langt på vei, og følte oss veldig trygge på ordinær ultralyd. Eg ska oppdatera dåke :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke så mye erfaring med tester så jeg er veldig usikker på når EL liksom skal komme etter positiv test... Har stort sett bare tempet og sett når den har vært.

Å, så gøy å kjøpe babyklær! Gleder meg, og håper jeg også kan kjøpe søte små rosa og lilla klær! 💕 Krysser fingrene for positive tester på oss alle snart!

Lenke til kommentar

Hehe, har ein sværa kasse med jentekle liggande. :P

Eggløysingstestane blir positive når hormonane som gjer at egg skal sleppast auke. Når testen blir negativ skal egget vere sluppe fri.. Dvs at ut frå eggløysingstestane dine så skal du ha hatt eggløysing mellom testane tatt på torsdag og fredag. Så du har nok truffe likevel ;)

Lenke til kommentar

Å så gøy da, har du arvet jenteklær? Jeg kommer til å gå bananas om vi også får jente... 😁

Jøss så rart med den EL testen da! Syntes det var litt merkelig men tenkte det kanskje var normalt... Tempen hoppet opp først på mandag. Og EL slimet var en uke før så forsvant det igjen 5 dager før EL. Ikke så lett å tyde den kroppen. Får bare vente å se da. Når testet du positivt? Hadde tenkt å teste tidligst fredag men får se hvor lenge jeg klarer å vente... 😜

Lenke til kommentar

Neida. Di e nye, med lappar på :P Har bare trudd eg kom te få jenta :D

Kanskje befruktningo skjedde mandag då ;) Da hadde vore kjekt da!!

 

Testa positivt 3+6 denna gongen. Da va første dagen eg testa.. Sist fekk eg ikkje positiv test før eg var 5+6 etter mens..

Masse lykke til! Eg krysse fingrane!

Lenke til kommentar

Vet dere hva??? Jeg testet nå og den var positiv! 😃😃😃 Jeg kan nesten ikke tro det, etter mange frustrasjoner etter jeg tok ut spiralen i februar. Vet ikke helt om jeg tør å stole på den da, det er en billigtest bestilt på Ebay fra Kina. Så tar nok en ny i morgen tidlig...

Lenke til kommentar

Fantastisk Villavida!!

Men du. Eg må bare sei ein ting. Eg testa positivt på kvelden dag 3+6 med billigstrimmel. Dei tre neste dagane tok eg sånn tidlig-test frå rfsu. Alle dei var negative.. Sjøl om det var morgenurin! Clearblue digital var derimot positiv den tredje dagen (sjøl om rfsu va negativ).. Så om du klare vent litt til. Om ikkje du klare venta, og testen e negativ, så e du nok gravid likevel.

Positiv e positiv!

Gratulera så masse!!

Lenke til kommentar

Annonse

:D ska du bestilla DNA-test :D Koss da fungere?

Trudde sånt tok så lang tid at eg ville funne det ut på ultralyd før svaret kom!? E vel ikkje lov i Norge, må du reisa utenlands då?

Endret av Katta82
Lenke til kommentar

Det er en klinikk som sender prøve utstyr i posten, hvor man drypper blod i et reagensrør med noe veske som man sender tilbake, så får man resultatet etter to uker. Kan ta den fra uke 7. Så kan jo få svar en del tidligere enn ved ul. Men får ikke bestemt meg helt, det koster et par tusen, pluss at jeg er redd for at det fryser i posten og den blir ødelagt. Så er det egentlig litt spennende å ikke vite også...

Lenke til kommentar

Spennande!

Lever pakken direkte på postkontoret og polstre godt. For å sikre deg kan du sende i liten isoporboks. Dei isolerer kjempegodt!

 

Såg ut som vi venta et friskt barn! <3 Fremdeles ikkje 100% men såg ut som jente i dag og <3

Lenke til kommentar

Er du gravid eller forsøker du Påtidemedentil? Her inne er det som du ser 50 50 😄.

Hvordan går det med deg Nilee76?

Jeg venter på EL nå, regner med den er rett rundt hjørnet. Har babycomp så driver og temper. Er ikke helt inni den enda, har akkurat begynt å bruke den nå etter mensen kom.

Lenke til kommentar

Ja, påtidemedentil. Joine du oss? :)

 

Va da babycomp som faktisk predikerte ka kjønn det var størst sjans for å unnfange og? Leste ein plass at den faktisk anbefalte sex på el-dag for å få jente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...