Gå til innhold

Flere som har planer om eller forsøker å lage et spesielt kjønn for tiden?


Villavida

Anbefalte innlegg

Oi. Ligge vi alle såå likt i løypo?? Kanonspennande å følga dåke. Tenk om da klaffa på alle :-)

 

Kvar dag fram til natt te søndag. Men tempen steig ikkje skikkelig før i dag så eg e veldig skeptisk. Hadde stege litt i går og, men fekk ikkje målt skikkelig pga ein deilig gnadd som tenkte da va greit å stå opp før 05.. (Eg syns ikkje han va så deilig akkurat då då men ;-P )

 

Ko ti blir ikm på alle då?

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Oi, ja det blir veldig likt! Min temping ble bare rot denne mnd så litt usikker på når EL var, men tipper ikm 16 eller 17 aug... Hva med dere?

Lenke til kommentar

Så utrolig gøy! Tror ikm er neste helg , 15 eller 16 så dette var jo utolig morsomt hvor likt det er!!. Jeg har ikke tempet, bare tatt EL tester, så litt usikker eksakt dag for EL. Men får jo ca innen 24-36 timer. Håper spira sitter for oss alle nå👍🏻👏🏻🙈

Lenke til kommentar

Fantastisk! Leste da dåke skreiv om surt kosthold. Da einaste eg fekk tak i på så kort varsel va appelsinjuice :-D Bare såvidt i dagane før og da eg trur va rett etter el. Men veit ikkje om eg e komt i syklus endo eingong heller. Amme ein del og, så e ikkje sikkert at eg har hatt eggløysing i da heila.

Ko ti begynne dåke testa? Eg fekk ikkje positiv test før eg va øve midten i veke 6 sist, så eg e litt spent på prøvingo denna gongen. Spørs om eg komme te stola på negative testar.. Komme nok te svi av ein del el-testar og rundt ikm. (Dei slo ut lenge før gravitestane)

Lenke til kommentar

Blir spennende da! Sist testet jeg to dager før ikm med RFSU test, klarte ikke vente mer... Tenker jeg begynner å teste med el test 2-3 dager før ikm denne mnd. Har sett flere som bruker el test og sier de slår ut tidligere enn gravid test, men er de like pålitelige? Hvor tidlig kan de gi utslag?

Lenke til kommentar

Annonse

Har noen av dere begynt å teste enda? Jeg vurderer å ta en el test i morgen tidlig. Har egentlig en dårlig følelse denne mnd. Hva med dere, noen magefølelse? 😊

Lenke til kommentar

Oi! Har ikke turt å teste enda.. Venter til torsdag hvis ikke mensen kommer før det.. Spennende, men nervepirrende.. Skal dere teste igjen i dagene som kommer?

Lenke til kommentar

Negativ el test i dag. Veldig svak strek. Prøver igjen på fredag tenker jeg. Ikm er nok søndag eller mandag så det er uansett tidlig. Har en RFSU gravid test, de skal jo gi utslag 4 dager før...

Lenke til kommentar

Negativ gravitest her, el -test har eg tatt på kveldane. sikkert ikm mandag. Hadde vore kjekt om da klaffa, men si vi slutta 2 daga før så har eg merkelig lite truo på da.

Lenke til kommentar

Annonse

Oi, et svakt lite kryss!😀tør jeg å håpe? Hatt litt feelingen denne gang, så ser ut som det kanskje har funket.. Nå er jeg såååå spent på dere!!! Sender gode vibber!!!

Lenke til kommentar

Wow så gøy! Svakt kryss er jo kryss så jeg sier gratulerer! 😊

Her begynner det med litt spotting og murring så gikk nok ikke denne mnd her. 😔

Rart dette med fertiliteten, førstemann satt uten forsøk (ikke planlagt) andremann satt første forsøk etter hormonspiral, og da forventer man liksom ikke at det skal ta flere måneder på neste...

Lenke til kommentar

Fantastisk Nilee!!

Eg har ikkje testa i dag, men e begynna spotta og kjenne på mensmurringar eg og. Så eg og Villavida må nok føllast ein mnd te. Kanskje vi slår te neste mnd? Men fy ko gøy om da hadde klaffa for oss alle denna mnd så vi kunne lege likt i løypo heile veien!!

Lenke til kommentar

ÅÅÅ!! Fekk svakt positiv på billig el-test i kveld. Så eg slo te me ein billigstrimmel graviditetstest og. Der kom da ein svak strek!!

 

Viste da te pappen, og han trudde ikkje heilt på da. Eg trudde da jo heller ikkje så e ikkje løye han ikkje trudde nåke på da. Nå helde han på me legging av gutten så eg klarde skvisa ut nåken dråpar te. Tok ein rfsu-test. Den va negativ. Og slengte på ein digital clearblue me vekeindikator og brukte samme urinen som på rfsu'en. Den vise gravid 1-2!!

 

ÅÅÅ, eg e varm i toppen!!

 

Heie veldig på deg nå Villavida!!!!

Lenke til kommentar

Hærligheten, så gøy! Ja nå heier vi på deg Villavida!! Vi følger hverandre videre, det hadde vært kjempefint! Jeg har mista en gang tidligere, så prøver jo å vente med å juble..men hodet koker over😃

Lenke til kommentar

Oi så gøy! 😃 Gratulerer til deg også! Men spottet du og hadde mensmurring? Og likevel positiv! Det er jo fantastisk! Da er kanskje ikke håpet ute for meg heller, har ikke spottet mer. Var bare en brun slimklump på papiret i går. Beklager ekkle detaljer! Men føler fortsatt det ikke klaffer nå. Mensmurringer innimellom her 😔

Lenke til kommentar

Oi så gøy! Gratulerer til deg også! Men spottet du og hadde mensmurring? Og likevel positiv! Det er jo fantastisk! Da er kanskje ikke håpet ute for meg heller, har ikke spottet mer. Var bare en brun slimklump på papiret i går. Beklager ekkle detaljer! Men føler fortsatt det ikke klaffer nå. Mensmurringer innimellom her

Va akkurat sånn da va. Mensmurringar og blodtilblanda slim.

Nå ska da seiast at eg hadde vanlig mens på ikm sist graviditet (som blei te barn..) så trur ikkje eg hadde mista heilt truo før tempen hadde gått ned og.

Fy ko gøy da hadde vore om du og blei me! Og at da blei baby på oss i april/mai!!

Lenke til kommentar
Ja det hadde det vært gøy!!! 😃 har ikke testet i dag, har kun en el test og en gravid test igjen. Så har det skjedd så mye i dag så jeg har klart å la være... Har RFSU test og har lest mange steder nå at de ikke slår ut positivt selv om man er gravid. Får se om jeg tar en i morgen om ikke TR kommer. Er det best å ta el test på kvelden eller morgenen? Har ikke hatt noe mer mensmurring, det er positivt! Litt brunt slim på papiret innimellom, 1-2 ganger pr dag. Tør ikke håpe noe. Har dere noen symptomer enda eller? 😊
Lenke til kommentar

Rfsu' en min slo iallefall ikkje ut sjøl om billigstrimmel og clearblue slo ut.

Åhh! Eg føle på meg at vi komme te følla kvarandre!!

 

Men. I forhold te trådnavnet. Trur ikkje vi har bedra oddsen for jenta då men. Baby på vei!! ;)

Lenke til kommentar

Æsj, negativ el test i dag tidlig også. Så fant jeg en strimmel gravid test med utløpsdato i 2012 i skapet, og den var også negativ. Så det ser ikke så lyst ut her dessverre 😔

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...