Gå til innhold

er det mulig?


Snart 4 små!!!

Anbefalte innlegg

Hei herlige kvinner!!

Dette er mitt aller første innlegg her..

Jeg hadde en test liggende fra tidligere, så jeg klarte ikke vente..veldig tidlig da jeg hadde første dag i siste mens 9 desember..jeg har alltid testet tidlig før men ikke like tidlig som denne gangen..

Hva tenker dere om denne testen? Positiv? Veldig veldig svak men jeg ser en strek og det har jeg ikke gjort de andre gangene jeg har sjekket og ikke vært gravid! Ser dere streken?

Jeg vil egentlig ikke være gravid nå men er selvsagt velkommen uansett..har noen andre testet så tidlig før å vært gravide? Jeg har vært kvalm siden igår..post-862787-0-47240400-1419708554_thumb.jpgpost-862787-0-47240400-1419708554_thumb.jpg

Endret av 3små og en til på vei?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ser streken!

 

Jeg har selv nettopp testet positiv, begynte med "usynlige" streker allerede for noen dager siden og jeg hadde første blødningsdag 4 desember :)

 

Gratulerer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da!

Hadde egentlig at alle skrev at de ikke så den og at det er altfor tidlig med positiv test nå!! Men tusen takk!:)

Kan ikke helt tro det enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettie+#jentungen

Er det sant??

Har du bilder av testene du har tatt?

Har du tatt digital også?

Gratulerer så mye til deg også:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva betyr pp?

Mistet du? :(

Det ser ut som mine tester det..kanskje jeg burde ta en digital også:) burde vel slå ut der også eller er ikke de like følsomme?

Jeg får vel bare venne meg til tanken at jeg er gravid..men fire barn da'!!! Må jo ha hus og større bil!!! Blir dyrt dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr pp?

Mistet du? :(

Det ser ut som mine tester det..kanskje jeg burde ta en digital også:) burde vel slå ut der også eller er ikke de like følsomme?

Jeg får vel bare venne meg til tanken at jeg er gravid..men fire barn da'!!! Må jo ha hus og større bil!!! Blir dyrt dette...

Prøveperiode. Vil tro det kanskje var en kjemisk i november, altså at egget traff livmoren, men ikke festet seg. Hadde en litt forsinket mens :)

 

Ja, kjør på! Jeg prøvde rfsu sin i dag og skal prøve Clearblue sin i morgen tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde forresten ikke den digitale ville slå ut i dag mtp at det var med ettermiddagsurin, ikke så lenge siden jeg hadde tisset sist og at testene var så svake.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok du forresten en digital test forrige pp også? Trist det gikk den veien da men nå ser det lysere ut ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro :):) du er ihvertfall gravid!

Jeg fikk en negativ idag..en sånn som man kjøper i matbutikken..skal ta en digital i morgen tenkte jeg..rart det er en strek på første men ikke nå..hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en digital i går og en i dag. :)

 

Kan det være at testene ikke er like sensitive? Hvilken brukte du i dag? Merke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår brukte jeg en fra apoteket som heter Docmorris..

Idag kjøpte jeg en på joker som heter rfsu

 

Mannen skal få kjøpe med en digital ikveld! Klarer ikke vente!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...