Gå til innhold

Endelig velsignet med verdens beste julegave!


Gjest Gullebolle

Anbefalte innlegg

Gjest Gullebolle

Tenk at jeg går julen i møte med kvalme, ekstrem trøtthet og to prikker i magen!

Krysser fingre og tær for at de klorer seg fast og alt går bra fremover:)

Jeg håper dere alle som en følger etter i det nye året:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gullebolle

Dessverre ropte jeg litt for høyt litt for tidlig....

I dag rett før julefeiringen satt jeg lutinus tablett, og etter det fikk jeg vondt, kort tid etter begynte jeg å blø.

Vel julaften ble feiret løpende mellom godstolen og toalettet, med vonde magesmerter. Hele familien måtte innvies i hva som hadde skjedd, ingen visste jeg var gravid. Jeg blør fortsatt men det har roet seg litt, og ikke like vondt. Men har blødd masse masse i kveld. Ikke fått tatt det helt innover meg enda, måtte holde maska for barnas del.

 

Sitter nå å kikker på det fine ultralydbildet av prikkene mine som ble tatt for en liten uke siden og kan ikke forstå de mest sannsynlig er borte....klamrer meg til håpet om at iallefall en har blitt værende, selv om jeg dessverre tror det er over og ut igjen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Gratulerer så mye med de to i magen. Jeg kan bare forestille meg hvordan du har det nå.. Krysser fingre og tær for at dette skal gå bra!!! Vil gjerne fortelle deg om hvordan dette svangerskapet har vært for meg hittil, slik at du kanskje kan holde litt på håpet, til evt det motsatte er bevist. Jeg fikk plutselig fn styrtblødning i uke 11. Etterfulgt av sterke smerter i magen. Blødde jevnt i 2 dager, og hadde magesmerter i ca en uke. Trodde selvsagt alt håp var ute, men UL viste et blinkende hjerte og at alt var bra. Har etter dette slutt med et hematom som har lagt inni livmoren, men som nå kommer ut.. Er 18 uker på vei, og det ser bra ut. Håper dette kan hjelpe deg pittelitt, selv om du nok har det grusomt nå. Har du/går du på blodfortynnende? Mine blødninger har kommet pga dette. En liten brist i et blodkar blir veldig voldsomt.. Jeg ble rådet til å starte med kompresjonsstrømper med en gang for å øke blodfjdnnomstrømningen til fosteret.. Heier på deg, og håper dette går bra <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, det er ingen god følelse, men ikke gi opp håpet riktig ennå! Jeg vet at det ikke er så lett. Jeg har også opplevd blødninger i svangerskapet. De to første gangene hadde jeg også smerter, men det har gått bra. Den lille i magen har det fortsatt fint, selv om jeg har blødd flere ganger, den siste gangen nesten tre uker i strekk.

 

Første gangen jeg blødde ble jeg så redd at jeg ringte legevakten, og de fortalte at dette kunne forekomme. De spurte om jeg i tillegg hadde feber, men siden jeg ikke hadde det så beroliget de meg med at dette mest sannsynlig ville gå bra😊

 

Jeg håper for deres del at dette er en av disse ufarlige, men nervepirrende blødningene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du beskriver kan også være normalt. Dessuten er du gravid med tvillinger slik at det kan være at du mister den ene av de. Krysser fingrene for deg å håper du får muligheten til å få tatt en ultralyd iløpet av julen så du slipper engstelsen. Krysser alt jeg har for deg.

 

Anonymous poster hash: ad0b0...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Skal til legen om en time. De har utvendig ul der. Blødingene har stoppet. Får se om de ser noe ellers blir det en tur inn på gyn. Forberedt på det verste men håper på det beste. Takk for gode ord og lykkeønskninger...derr er gode♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du er 7 uker i morgen (basert på ditt andre innlegg her på ass.bef.) må jeg nok dessverre si at de ikke kommer til å se noe tilfredsstille på utvendig ul.

 

Håper at du får deg en grundig sjekk, og at alt er vel med de begge!

 

Anonymous poster hash: fc136...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til legen om en time. De har utvendig ul der. Blødingene har stoppet. Får se om de ser noe ellers blir det en tur inn på gyn. Forberedt på det verste men håper på det beste. Takk for gode ord og lykkeønskninger...derr er gode♥

Masse lykke til. Håper på positiv oppdatering 😊. Vi heier på deg ❤️

 

 

 

Anonymous poster hash: ad0b0...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Jeg har mistet en tvilling, men den andre hadde vokst som den skulle og hjertet blinket!

Legen kunne se tvilling to sin sekk, jeg klarte ikke helt å se hva hun så, men livmorhalsen var lukket, og forhåpentligvis ville jeg ikke blø mer.

 

Sjansen for å miste den levende tvillingen var større, men heldigvis så at bra ut nå!

 

Takk for lykkeønskninger, utrolig glad for at jeg ikke mistet begge♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet en tvilling, men den andre hadde vokst som den skulle og hjertet blinket!

Legen kunne se tvilling to sin sekk, jeg klarte ikke helt å se hva hun så, men livmorhalsen var lukket, og forhåpentligvis ville jeg ikke blø mer.

 

Sjansen for å miste den levende tvillingen var større, men heldigvis så at bra ut nå!

 

Takk for lykkeønskninger, utrolig glad for at jeg ikke mistet begge♥

Trist å lese om den ene tvillingen men veldig godt å lese om den andre ❤️. Jeg kjenner faktisk flere som har vært igjennom det samme hvor det har gått helt fint med den andre 😊. Lest om flere inne på BIM også. Slapp av som best du kan fremover å få mannen til å skjemme deg litt ekstra bort. Masse lykke til, det er din tur denne gangen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Ja veldig glad den andre lever. Blør litt og murrer igjen nå, blir noen nervepirrende dager fremover. Håper bare blødningene kan stoppe snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gullebolle

Huff. da er blødningene like ille som i går, nytter ikke legge seg for jeg må på do hele tiden. Sliten og lei nå, så redd den andre skal gå med i dragsuget;( Litt av en jul dette...I dag sier minstemann, mamma kanskje du har en baby i magen siden den er stor og du har vondt, da hadde jeg blitt glad da! Huff, kan ikke forstå hvorfor jeg ikke bare kan få ha en normal graviditet når en først skal streve slik vi gjør, i dag føles livet litt urettferdig:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. da er blødningene like ille som i går, nytter ikke legge seg for jeg må på do hele tiden. Sliten og lei nå, så redd den andre skal gå med i dragsuget;( Litt av en jul dette...I dag sier minstemann, mamma kanskje du har en baby i magen siden den er stor og du har vondt, da hadde jeg blitt glad da! Huff, kan ikke forstå hvorfor jeg ikke bare kan få ha en normal graviditet når en først skal streve slik vi gjør, i dag føles livet litt urettferdig:(

Forstår frykten din gullbolle. Helt normalt å føle det slik. Ikke lett dette her. Likevel kan det godt være at det fortsatt bare er den ene tvillingene som forårsaker disse blødningene. Har du fått noen ny time til ultralydkontroll? Tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Takk frk kværner. Ny time hos min faste gyn på mandag. Vondt i magen og blødningene er lik i styrke som i går. Ja kan ikke annet enn å håpe, følelsesmessig berg og dalbane...håper bare det er den ene tvillingen som kommer ut, men fy å skummelt dette er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du har fått ny time hos gyn på mandag. Blir noen ukoslige dager det forstår jeg. Det er liksom ikke så lett å skulle tenke på noe annet heller når alt man tenker på naturlig nok blir graviditeten. Kjenner dessverre til den følelsen selv så vet hvor utrivelig det er. I tillegg tenker man ofte det verste også når man sitter å venter. Heldigvis er det mange det går bra med som både blør og har smerter. Som sagt vet jeg om flere som mistet en tvilling hvor det gikk bra med den andre 😊. Sender deg en stor klem hvertfall ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det høres veldig tøft og nervepirrende ut, Gullebolle:-( Krysser alle fingre for at den ene lille likevel klarer seg. Det er så utrolig skjørt i starten med disse små livene, og så inderlig ønsket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre mistet jeg begge to:( utrolig lei meg i dag:(

Så utrolig trist å lese 😞😞😞. Håper du har flere rundt deg som kan ta litt ekstra godt vare på deg fremover. Stor klem til deg ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har fått gode nyheter i dag, Gullebolle<3

Les innlegget hennes lengre opp.

 

Trist å lese gullebolle. Stor klem <3

 

 

 

Anonymous poster hash: ad0b0...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...