Gå til innhold

Inspirert: Hvor mange er det som har husdyrene i senga?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var en ting vi aldri fikk lov til da jeg vaks opp. Ingen dyr på soverom og ivertfall ikke i senga.

 

Hvor vanlig er det å gjøre det?

 

Anonymous poster hash: 63205...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katten sover titt og ofte i senga:)

 

Anonymous poster hash: bf0ca...cbe

Hvorfor lar du kattene sove i senga?

 

Anonymous poster hash: 63205...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ligger hunden vår i senga. (Sjæfer) vet det er feil skrevet. Hun gjør det fordi det er kos, fordi hun er en stor del av familien.

 

Anonymous poster hash: c9704...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pusene mine sover i senga hver kveld, føles helt naturlig for meg iallefall. Titt og stadig ligger en av dem i armkroken min under dyna og. Elsker det  :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ligger hunden vår i senga. (Sjæfer) vet det er feil skrevet. Hun gjør det fordi det er kos, fordi hun er en stor del av familien.

 

Anonymous poster hash: c9704...cf1

Er hun inne hele tiden? Tenker siden du har henne i senga? De drasser jo med seg alt murlig rart fra ute.

 

Anonymous poster hash: 63205...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Katten sover titt og ofte i senga:) Anonymous poster hash: bf0ca...cbe

Hvorfor lar du kattene sove i senga? Anonymous poster hash: 63205...a2c

Katt, bare en katt, og fordi det er koselig. Koselig var også grunnen til at jeg fikk katt:)

Kan også være fordi katten var en omplasseringskatt gjennom Dyrebeskyttelsen. Jeg ble kattens fjerde hjem på 1år. Katten var 1 år da den kom til oss. Koselig, og at jeg føler ekstra for katten. Hun er veldig søt og snill:)

 

Anonymous poster hash: bf0ca...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusene mine sover i senga hver kveld, føles helt naturlig for meg iallefall. Titt og stadig ligger en av dem i armkroken min under dyna og. Elsker det :sove:

Er det inne katter? Vis ikke, hva med alt de drar med seg fra ute? Tenker blandt annet på hun som hadde katt med orm.

 

Anonymous poster hash: 63205...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En pus ligger under dyna ved beina mine og den andre tett inntil magen min.

 

Den tredje pusen ligger hos barnet mitt.

 

Utrolig koselig :)

 

Anonymous poster hash: d332e...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Katten sover titt og ofte i senga:) Anonymous poster hash: bf0ca...cbe

Hvorfor lar du kattene sove i senga? Anonymous poster hash: 63205...a2c
Katt, bare en katt, og fordi det er koselig. Koselig var også grunnen til at jeg fikk katt:)

Kan også være fordi katten var en omplasseringskatt gjennom Dyrebeskyttelsen. Jeg ble kattens fjerde hjem på 1år. Katten var 1 år da den kom til oss. Koselig, og at jeg føler ekstra for katten. Hun er veldig søt og snill:)

 

Anonymous poster hash: bf0ca...cbe

Er det inne katt? Vis ikke, hva med alt som katten drar med seg fra ute?

 

Anonymous poster hash: 63205...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Katten sover titt og ofte i senga:) Anonymous poster hash: bf0ca...cbe

Hvorfor lar du kattene sove i senga? Anonymous poster hash: 63205...a2c
Katt, bare en katt, og fordi det er koselig. Koselig var også grunnen til at jeg fikk katt:)

Kan også være fordi katten var en omplasseringskatt gjennom Dyrebeskyttelsen. Jeg ble kattens fjerde hjem på 1år. Katten var 1 år da den kom til oss. Koselig, og at jeg føler ekstra for katten. Hun er veldig søt og snill:) Anonymous poster hash: bf0ca...cbe

 

Er det inne katt? Vis ikke, hva med alt som katten drar med seg fra ute?Anonymous poster hash: 63205...a2c

Utekatt og jeg tåler en støyt;)

Katten får aldri sove eller være i sengen til barnet.

 

Anonymous poster hash: bf0ca...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Katten sover titt og ofte i senga:) Anonymous poster hash: bf0ca...cbe

Hvorfor lar du kattene sove i senga? Anonymous poster hash: 63205...a2c
Katt, bare en katt, og fordi det er koselig. Koselig var også grunnen til at jeg fikk katt:)

Kan også være fordi katten var en omplasseringskatt gjennom Dyrebeskyttelsen. Jeg ble kattens fjerde hjem på 1år. Katten var 1 år da den kom til oss. Koselig, og at jeg føler ekstra for katten. Hun er veldig søt og snill:) Anonymous poster hash: bf0ca...cbe

Er det inne katt? Vis ikke, hva med alt som katten drar med seg fra ute?Anonymous poster hash: 63205...a2c

Utekatt og jeg tåler en støyt;)

Katten får aldri sove eller være i sengen til barnet.

 

Anonymous poster hash: bf0ca...cbe

Oki, blir bare blir så feil for meg :P syns liksom dyr ikke har noe i senger å gjøre. Da med tanke på alt de drar med seg inn :)

 

Anonymous poster hash: 63205...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden har sneket seg opp i senga et par ganger. Ikke heeelt lov akkurat :)

Men han er ofte på soverommet. Sover ofte rett nedenfor senga, det er heeeelt greit:)

 

Anonymous poster hash: 13e0a...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden får sove hvor han vil.

Han sover sjelden i senga men kommer opp for å kose.

Vil EGENTLIG ikke ha han der men klarer ikke si nei til det.

 

Anonymous poster hash: 33f28...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Pusene mine sover i senga hver kveld, føles helt naturlig for meg iallefall. Titt og stadig ligger en av dem i armkroken min under dyna og. Elsker det :sove:

Er det inne katter? Vis ikke, hva med alt de drar med seg fra ute? Tenker blandt annet på hun som hadde katt med orm.

 

Anonymous poster hash: 63205...a2c

 

Nei, begge to er ute så mye de vil. Jeg har god kontroll på hva de drar med seg inn og hadde merka det temmelig kjapt om de hadde orm eks. Samtidig så gir jeg dem ormekurer med jevne mellomrom og følger opp alle vaksiner. Jeg nusser og koser også mye på kattene mine og de har nok nusset meg noen tusen ganger med snuten midt på munnen min, så jeg er generelt ganske avslappet i forhold til sånt. Sånn er vi hele familien. 

 

Anonymous poster hash: 4b841...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten sover i senga.Han er både ute å inne. er så koselig å kose i senga med pusen min. Dyr gjør livet lysere:)



Anonymous poster hash: f70d4...587
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

To av kattene kommer i senga. Den tredje hiver jeg ut fordi han maler så mye at han vibrerer og det ødelegger søvnen min. Han ligger hos en av ungene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke dyr, men hadde jeg hatt, hadde den fått lov til å sove hvor som helst. Passer to hunder fra tid til annen, og da sover de alltid i sengen, det er jo så koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...