GĂ„ til innhold

Da er Lillegutt her!


Pratemor

Anbefalte innlegg

I natt, 18 september, kl. 05:34 kom Lillegutt til verden. 3245 gram og 50 cm lang😊 helt perfekt for oss!

 

Jeg er forresten 46 Ă„r, og var veldig usikker pĂ„ om jeg skulle velge Ă„ beholde. Jeg gjorde det, og ved siden av meg ligger mitt 3. Barn. Og atpĂ„kladd. Det hele startet med at jeg skulle inn pĂ„ en sjekk i gĂ„r, jeg hadde ikke kjent noe fra Lillegutt, som vanligvis er veldig aktiv. Jeg kom pĂ„ sykehuset, der de fortalte at jeg hadde 4 cm Ă„pning! Vannet hadde ikke gĂ„tt, sĂ„ de beholdt meg pĂ„ sykehuset. Veldig skremmende for yngste jenta som var pĂ„ skoleball. Jeg sov litt, for Ă„ samle krefter og ble vekket rundt kl. 3 med 9 cm Ă„pning. NĂ„ holdt jeg med vĂ„ken til fĂždselen skulle starte. Lillegutt kom ut pĂ„ tre press, og helt uten komplikasjoner, heldigvis. Alt gikk mye fortere enn forventa, da jeg regna med Ă„ dra hjem etter sjekken. NĂ„ har Lillegutt fĂ„r mĂžte sine storesĂžsken som er 13 og 16 Ă„r eldre😍 i morgen reiser vi nok hjem, og bruker jula pĂ„ Ă„ gruble etter navn.. Noen forslag?

God jul! Og alle dere som er i moden alder, stÄ pÄ!

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Annonse

 

Gratulerer! :D :D :D

Navn skal bli. Hva heter sĂžsken, da?

Oi, sÄ ikke fÞr nÄ:(

Vi er fortsatt navnlĂžse, men sĂžsken heter Ida og Andreas:)

Hva med Lavrans, Johan, Sigurd, Jens eller Olai? Litt for enhver smak, men synes disse passet til sĂžsknenes navn ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har ogsÄ fÄtt vÄr lillegutt attpÄklatt, som er fire mÄneder nÄ. Slet mye med Ä innstille meg pÄ ny babytid, men kan skrive under pÄ at det mentale kommer pÄ plass, vi storkoser oss!

 

ForeslÄr David til Ida og Andreas. David betyr "elsket". Vi kunne ikke bruke det, men vÊrsÄgod :-) og lykke til

 

Anonymous poster hash: d35b1...da1

Lenke til kommentar

Takk for alle navneforslag! Sannheten er at jeg ikke har vÊrt her inne pÄ en stund, men det gÄr veldig bra med oss! Han fikk navnet Ola! Mange fine navn dere kom med. Han har vokst og storesÞsken er veldig stolte over han. Jeg som trodde de skulle bli flaue, men han vises frem til alle og en hver!

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...