Gå til innhold

Bitte bitte litt brun utflod


gutt05maijente11

Anbefalte innlegg

Har i dag hatt bitte bitte litt brun utflod. Det er ikke mye ser det så vidt det er i trusa og får ingen ting på papiret. For to dager siden fikk jeg plutselig slim utflod, nesten som EL slim som lå i trusa, kun den ene gangen. Beklager ekkle detaljer, men er litt bekymret for om dette er tegn på MA/SA. Er 8+5 i dag og skal på første kontroll i morgen. Skal også ta celleprøve da. Noen som har erfaring med bitte bitte litt brun utflod?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det trenger absolutt ikke være et tegn på sa eller MA, det er mange som opplever brun utflod,inkl meg selv i uke 6-7, men alt er fint her! Vanskelig for noen å svare på, men som sagt så er det ikke synonymt med at du mister. Krysser fingrene for deg og at dette går bra :) lykke til i morgen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt jevnt med både brun utflod og friskt blod (i små mengder) helt fra uke 8, er nå i slutten av uke 15, alt er fint med lille knøttet, mens jeg prøver å ikke bekymre meg for mye... :)

 

Så brun utflod trenger ikke være synonymt med SA/MA, men jeg vet at det er lett å bekymre seg når en sitter der og ser det på papiret... Hadde også perioder i første trimester der jeg hadde en del utflod, som kunne minne om EL-slim. Dette har gitt seg nå den siste lille måneden tenker jeg.

 

Jeg vet det ikke er lett å legge fra seg bekymringer, men håper du klarer det likevel!

Endret av Paeonia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En oppdatering fra trådstarter. Tidlig ultralyd viste en liten en som hadde stoppet helt opp på 6+2, skulle vært 9+2 i dag. Fått henvisning til Ullevål for abort på mandag morgen. Dette ble en tøff start på julen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig trist å høre...!

 

Sender deg en god klem nå i denne tunge tida, håper jula blir så bra den kan bli, tross omstendighetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En oppdatering fra trådstarter. Tidlig ultralyd viste en liten en som hadde stoppet helt opp på 6+2, skulle vært 9+2 i dag. Fått henvisning til Ullevål for abort på mandag morgen. Dette ble en tøff start på julen.

å nei,,hjerte mitt blør for deg, så utrolig leit at det skulle ende slik :( sender deg mange gode klemmer <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trist! Ville ikke svare deg før, da d var slik jeg oppdaget min MA...

Vondt å komme over...

 

Ikke lett å se noe positivt i d heller, men mest sannsynlig var d jo noe veldig galt med fosteret, så kroppen ryddet opp i.

Og når du endelig holder din nye, etterlengtede baby i armene, hadde du jo ALDRI fått han/henne dersom du ikke mistet denne...

 

Men gi deg tid til å sørge! D er viktig...

 

Håper du klarer å ha en hyggelig jul, og at noen tar vare på deg!

 

Juleklem

 

Anonymous poster hash: 0ec34...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...