Gå til innhold

noen i bergensområdet?


supersnartmamma

Anbefalte innlegg

jeg er en jente på 22 som er alene med omsorgen for en gutt på 17 måneder, å har ingen venner med barn, og fikk ikke barnehage plass så søker noen å være sosial med, med barn på ca samme alder så han kan ha noen å leke med noen dager, blir litt trist av at han ikke har noen barn på sin alder å leke med, og blir gal av å ikke ha noen å snakke med om det å være mor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har dessverre ikke barn på samme alder,men vi kunne jo prøvd å få i gang ett treff i Bergen der vi møtes en gjeng på ett spisested eller noe sånt.

Vet det har vært to sånne treff før,uten barn med.

Da hadde du i det minste blitt kjent med andre mødre her i Bergen :)

 

Vet foresten hvordan det er å ikke ha barn å leke med på samme alder.

Får vondt av å se hvor stort han lyser opp hver gang han treffer barn på bussen foreksempel.

Så er tydlig at sønnen min også savner å ha noen barn å leke med,dessverre kjenner vi få på samme alder som sønnen min.

 

Anonymous poster hash: 1a0e5...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har dessverre ikke barn på samme alder,men vi kunne jo prøvd å få i gang ett treff i Bergen der vi møtes en gjeng på ett spisested eller noe sånt.

Vet det har vært to sånne treff før,uten barn med.

Da hadde du i det minste blitt kjent med andre mødre her i Bergen :)

 

Vet foresten hvordan det er å ikke ha barn å leke med på samme alder.

Får vondt av å se hvor stort han lyser opp hver gang han treffer barn på bussen foreksempel.

Så er tydlig at sønnen min også savner å ha noen barn å leke med,dessverre kjenner vi få på samme alder som sønnen min.

 

Anonymous poster hash: 1a0e5...ed4

ja det hadde vært fint, er jo litt greit å kjenne noen andre med barn

 

hvor gammel er han da ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oja men da er han jo fortsatt liten gutt da, men hadde vært koselig å få snakket sikkelig med andre med små barn da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg er en jente på 22 som er alene med omsorgen for en gutt på 17 måneder, å har ingen venner med barn, og fikk ikke barnehage plass så søker noen å være sosial med, med barn på ca samme alder så han kan ha noen å leke med noen dager, blir litt trist av at han ikke har noen barn på sin alder å leke med, og blir gal av å ikke ha noen å snakke med om det å være mor.

Jeg er 23 og har en gutt på 2 år :) nå går min i bhg 4 dager til vanlig, men har jo 3 andre dager utenom :) send gjerne pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Annonse

Vi har dessverre ikke barn på samme alder,men vi kunne jo prøvd å få i gang ett treff i Bergen der vi møtes en gjeng på ett spisested eller noe sånt.

Vet det har vært to sånne treff før,uten barn med.

Da hadde du i det minste blitt kjent med andre mødre her i Bergen :)

 

Vet foresten hvordan det er å ikke ha barn å leke med på samme alder.

Får vondt av å se hvor stort han lyser opp hver gang han treffer barn på bussen foreksempel.

Så er tydlig at sønnen min også savner å ha noen barn å leke med,dessverre kjenner vi få på samme alder som sønnen min.

 

Anonymous poster hash: 1a0e5...ed4

hei, akurat blitt medlemm, håper jeg får tilsnkkk hvisjeg er lite taktfull her inne.hvis jeg får lov åsi det har du ikkedet verste problemet. selv ble jeg nettopp medlem, litt missforståelse..,  men uuansett, jeg er far til enherlig jente på 13, som igjen har en lillesøster på 4.  alderen bestemer somofteste ingenting, men det er stemningen som betyr noe. tenkte hvis du er enig er det lettere å treffes å faktisk kunne bli kjent, hvis min på tretten passer de to minste, har vi jo bede tid sammen..    ps.vi elsker akvariet. Mvh   Halvor B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...