Gå til innhold

Lillesøster til Elise og Herman trenger navn


lavieestbonne

Anbefalte innlegg

Hei alle flinke navnetipsere!

 

Det begynner å nærme seg lillesøsters ankomst også her i gården, og i den anledning trenger vi deres hjelp. Fra før av har vi Elise på 5 år og Herman på 2 år. Noen som har forslag til navn til lillesøster? Vi liker best korte "norske" navn, gjerne av eldre opprinnelse. Topp 10 - navn er ikke aktuelt. Selv har vi tenkt litt på Klara, Saga og Hedda, men vi er ikke sikre. All hjelp er kjærkommen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Klara var veldig pent til søskens navn :)

 

så synes jeg også disse navnene passer bra :

 

Eva

Line

Olga

Simone

Martine

Julie

Vilde

Endret av Elskerhøsten2014
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer også på Klara. Andre forslag:

 

Stella

Signe

Guro

Alva

Othilie

Pauline

Sigrid

Synne

Lilly

Milly

 

Anonymous poster hash: 4ba99...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle flinke navnetipsere!

 

Det begynner å nærme seg lillesøsters ankomst også her i gården, og i den anledning trenger vi deres hjelp. Fra før av har vi Elise på 5 år og Herman på 2 år. Noen som har forslag til navn til lillesøster? Vi liker best korte "norske" navn, gjerne av eldre opprinnelse. Topp 10 - navn er ikke aktuelt. Selv har vi tenkt litt på Klara, Saga og Hedda, men vi er ikke sikre. All hjelp er kjærkommen :-)

Hedda og Nora, men begge begynner jo å blir rimelig populære.

Men de er veldig pene.

 

Ellers

Mari, Sara, Hedvig, Ida, Sanna, Helena, Helle, Malin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle forslag! Tror vi har bestemt oss for enten Klara eller Saga, hva sier dere - hvem av disse to bør vi gå for? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klara har vært brukt en del nå, er kjempe søtt og nydelig navn, men tror kanskje saga er mindre brukt? Men Klara er mere et navn i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Klara og Saga er kjempefine navn, så jeg sliter litt med å velge. Men Saga kommer nok hakket lenger opp på lista hos meg, så da må jeg si Saga. :)



Anonymous poster hash: bc9e9...817
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Igjen, takk for all hjelp! Jeg kan jo kanskje oppdatere her, om noen er interessert, at lillemor skal hete Saga! Vi gleder oss til å møte henne :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...