Gå til innhold

Julebord i Follo?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvem har lyst til å bli med på julebord på restaurant Terreassen på Kolbotn en kveld i desember? God mat og drikke og nye bekjentskaper!

 

Anonymous poster hash: 6bfb4...f8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne ha nye bekjentskaper i kolbotnområdet, men tør aldri verden å bli med på et julebord med flere mennesker dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha nye bekjentskaper i kolbotnområdet, men tør aldri verden å bli med på et julebord med flere mennesker dessverre

Hva om vi ikke blir så mange da? Feks bare tre-fire? Hi

 

 

Anonymous poster hash: 6bfb4...f8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne ha nye bekjentskaper i kolbotnområdet, men tør aldri verden å bli med på et julebord med flere mennesker dessverre

Hvorfor?

 

 

Anonymous poster hash: 2da76...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg vil gjerne ha nye bekjentskaper i kolbotnområdet, men tør aldri verden å bli med på et julebord med flere mennesker dessverre

Hvorfor?

 

 

Anonymous poster hash: 2da76...173

Fordi jeg er sjenert og ekstremt usikker på meg selv, takket være en psykopat av en eks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg vil gjerne ha nye bekjentskaper i kolbotnområdet, men tør aldri verden å bli med på et julebord med flere mennesker dessverre

Hvorfor?

 

 

Anonymous poster hash: 2da76...173

Fordi jeg er sjenert og ekstremt usikker på meg selv, takket være en psykopat av en eks :)

så vet man aldri hvem man møter.. jeg har ingen utdanning og har få "voksne" interesser, så hadde følt meg rimelig utenfor om de 2 andre satt og snakket om karrierer bøker og vin .

Endret av Bustetroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med selv om vi bare blir 3 😊 hadde vært kjempekoselig om du også ble med bustetroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan stort sett når som helst! Foreslår torsdag eller fredag neste uke, altså 12./13. Passer det? Hi

 

Anonymous poster hash: 6bfb4...f8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...