Gå til innhold

Nå er jeg bare trist


augbaby09

Anbefalte innlegg

Ville bare dele min historie...

Vi ble endelig gravide på fryseforsøk i september etter noen mislykkede runder før det. Og med tvillinger attpåtil! Vi var overveldet, men gledet oss. Vi fortalte nyheten til datteren vår på 5 og annen familie i uke 11. Vi hadde sett 2 bankende hjerter på ultralyd to ganger, og tenkte at alt sto bra til inne i magen. Så begynte jeg å blø litt i midten av uke 11, men naiv som jeg var, tenkte jeg at det sikkert ikke var noe galt siden jeg også hadde blødd tidligere i svangerskapet. Da blødningene ikke ga seg kontaktet vi etter hvert sykehuset og fikk komme på undersøkelse der. Og jeg var absolutt ikke forberedt på at jeg der skulle få vite at det ikke var noe hjerteaktivitet lenger. Fosterene hadde dødd en gang mellom uke 9 og 12. Vi ble fullstendig knust. Livet er utrolig skjørt og jeg kjenner på følelsen av urettferdighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg så trist å lese. Forstår deg så utrolig godt. Mistet selv tvillinger etter uke 12 å sørget i lang tid. Det å miste er utrolig vondt men en mager trøst er at det blir bedre. Ta deg tid og lov til å sørge. Du blir mamma igjen selv om det ikke gikk slik denne gangen ❤️

 

Anonymous poster hash: 062b5...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Så inderlig vondt det må være for deg nå <3 Sender de beste tanker og håper du får god hjelp til å snakke ut, gråte og sørge over et ubeskrivelig tap.

Så vondt at slikt kan skje...

 

Stor klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...