Gå til innhold

Bekkenløsning!!!!!


Sabina og gjengen

Anbefalte innlegg

Jeg kan med hånden på hjertet si at dette blir mitt siste barn! Ikke i H******** om jeg orker å gjennomgå dette en gang til.

 

Kroppen min hater å være gravid og gir meg alle slags teite plager. Jeg er så sliten av det. Nå går det mot 100% sykemelding resten av graviditeten...

 

Jeg vil fungere!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det en til, Sabina :-/ Fullt sykemeldt ut året foreløpig av samme grunn. Helt klart siste gang her og :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt å gå, vondt å stå, våkner om natta av smerter, sover med en sammenbrettet dyne mellom bena. Går til fysioterapaut...

 

Æsj, jeg er livredd for å havne i rullestol/bli sengeliggende.

Imorra er jeg 12 fullgåtte uker. Og alt er bare vondt og teit.

 

Har aldri noensinne vært så hormonell før...

Skal på tidlig UL neste uke. Det blir spennende.

 

Jm fant hjertelyd i uke 10+4, herlig lyd ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme med meg! Aldri vært så hormonel og hatt de smertene her, jeg heller. Blir nesten deprimert :-/ Det er litt vanskelig å tenke at det er verdt det akkurat nå, ikke sant? :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nesten vanskelig ja. Var hos legen idag. Har fått klar beskjed om å ta det HELT rolig og ta hensyn til bekkenet. Ellers blir det rullestol evt sengeleie de siste mnd av svangerskapet..

 

Lei meg ja. Sjefen min presser på fra jobben om at jeg kan da umulig bli verre av å jobbe.. Siden jeg ikke blir bedre av noe annet heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...