Gå til innhold

første symptomene på graviditeten din ? :)


Hvitkløver2020

Anbefalte innlegg

Lurer hva det første dere kjente var...?

Skriv gjerne hvilket kjønn det ble også :)

 

 

Har 2 gutter her og prøver nå på nr 3 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg ble gravid med lillesnuppa vår var jeg vanvittig trøtt. Husker lite av de to-tre første mnd da jeg bare sov :sleeping:  og sov :sleeping:  uten å føle meg uthvilt. Ifølge gubben var jeg veldig hormonell og humørsyk  :fnise:

Dette var de tidligste tegnene jeg fikk. Fra ca uke 7-8 kom kvalmen for fullt med alt det måtte innebære....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt i brystene! Måtte sove med stram topp en periode, og holde de i hendene for å avlaste vekt de nettene jeg måtte opp på do uten å ha på topp:-p Samboer fikk ikke røre. Ellers kjente jeg kvalme fra ca uke 7 om jeg ikke husker helt feil, samt trøtt. Får gutt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ømme bryster fra uke 3 (aldri hatt det ved andre anledninger)

Kjempekvalm og konstant sliten (sengeliggende) fra uke 5-6 til uke 15-16.

 

Fikk jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg merket plutselig at magen ble treg og at jeg hadde vanskelig for å gå på do.. Tenkte fælt på hvorfor jeg var det da, men hadde ikke en smule anelse at det kunne ha sammenheng med at jeg var gravid:) i etterkant har jeg selvfølgelig skjønt at det hang sammen:) det kom liksom så plutselig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløe på brystvortene før positiv test de to siste svangerskapene. Dessuten har jeg vært usannsynlig trøtt fra uke 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superkvalm allerede fra 1-2 uke, og i tillegg usannsynlig trøtt.. tok en test, og fikk positiv;). vet ikke om jeg får gutt eller jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt ømme bryster og større brystknopper!! 4 uker

 

Første svang gikk jeg uvisst frem til en time hos gyn, fikk rimelig sjokk var da 6 på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe trøt, mens smerter uten like. kjempe kvalm. c cup er blitt en d cup. ca 5 uker på vei. har nesten ikke spist på 3 dager. klarer ikke holde maten nede. i fjor fikk vi beskjed av lege at jeg mest sansynligvis ikke kunne bli gravid naturlig så jeg er bare kjempe glad for at det gikk uasett :D håper kvalmen roer seg snart da. greit å kunne spise litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Metallsmak i munnen ved andre graviditet , større pupper over natta og svimmel. Spent på kjønn! Eneste gravidsymptomet jeg husker fra nr 1 var festeblødning :) Gutt! Begge gangene er jeg blitt supersunn, bare lyst på salat og grønnsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte med kjempe ømme bryst og kjempenharde, ekstremt trett, mens smerter og hard mage frem til ca uke 7-8. Nå (uke 10+6) har jeg endel vondt i hodet og oppblåst, ellers har nesten alle symtomene forsvunnet :P blir spennende hva det blir. Er min første graviditet etter 3 års prøving :D endelig <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hadde veldig løs mage og var veldig tørst, samt at jeg var veldig kald og frøs lett på kveldene. Det var vel det første som skilte seg ut, etter det så kom symptomene rekende på ei fjøl og jeg har vel hatt det meste allerede og er bare 7 uker på vei. Det verste har vært de voldsomme smertene i livmor (noe jeg ikke var forbredt på) og kvalmen. Resten har vært levelig så langt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk veldig økt utflod, og ømme pupper, hvilket jeg ennå har nå når jeg er straks 15 uker på vei (14+6). Ellers, så bare følte jeg det på meg at jeg var gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...